حجت الاسلام احمدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:تمام همت ما برگزاری باشکوهتر وحساس تر از سال های گذشته برنامه ۲۲ بهمن می باشد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن به صورت رژه موتوری و خودرویی در گلستان برگزار می شود.

البرز گلستان  حجت الاسلام احمدرضا احمدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان در جلسه هماهنگی برنامه ۲۲ بهمن ضمن تبریک ایام دهه فجر اظهار کرد: ما با شهیدان عهد و با اولیا عهد و پیمان بسته ایم و هرگز نقض عهد نخواهیم کرد.

احمدی بیان کرد: تمام همت ما برگزاری باشکوه برنامه ۲۲ بهمن بوده که حساس تر از سال های گذشته باید برگزار شود.

وی کرد: به رغم خواب گران دشمنان علیرغم برخی اختلاف نظرهای درون، محکم تر و با صلابت تر از گذشته به پیش خواهیم رفت و خواب های پریشان دشمنان تعبیر نخواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه بیانیه گام دوم دست ردی بر اندیشه های استکباری زد، اضافه کرد: بیانیه گام دوم یک پیام برای دشمنان داشت که چله دوم را با عظمت تر و در پی ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای ظهور ادامه خواهیم داد.

احمدی گفت: از سال گذشته تاکنون راهپیمایی هایی داشتیم که به دلیل شیوع  کروناو تاکید رهبری لغو شد و بدل ها و جایگزین هایی برای آنها در نظر گرفته شد که بیشتر به صورت تجمعات نمادین و یا در فضای مجازی بوده است.

وی اضافه کرد: ما مقلد ولی فقیه هستیم و ایشان فرمودند التزام به مصوبات ستادکرونا واجب است و البته باید جایگزینی را هم در نظر گرفت.

احمدی بیان کرد: ستاد ملی کرونا به ضرس قاطع برگزاری هرگونه تجمعاتی را ممنوع کرد بنابراین در ابتدا رژه موتوری و بعد رژه خودرویی برنامه‌ریزی شد که سرانجام به این اجماع رسیدند که هم رژه خودروی و هم رژه موتوری برگزار شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان تصریح کرد: برگزاری رژه خودرویی الزامات و مقرراتی دارد که باید آسیب‌های آن احصا و در جهت رفع آنها برنامه‌ریزی شود./انتهای پیام /مهر

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۴:۲۵ ب.ظ

دیدگاه