سیده هما عقیلی معاون آموزش ابتدایی گلستان از راهیابی ۴گروه ازطرح درس پژوهی معلمان دوره ابتدایی استان به مرحله کشوری خبرداد

البرز گلستان/به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به نقل از استان گلستان، سیده هما عقیلی گفت: هدف از اجرای طرح درس پژوهی ایجاد زمینه برای به اشتراک گذاشتن دانش و تجربه معلمان در مدرسه ، ارتقا انگیزه معلمان در مطالعه منابع تخصصی برای تولید دانش حرفه ای ، فراهم سازی محیط مدرسه به عنوان سازمان یادگیرنده و گسترش فرهنگ یادگیری گروهی در مدارس ، بهره گیری از روشهای علمی در تحلیل و بررسی پدیده های آموزشی و یادگیری کلاسی  و اصلاح و بهسازی مستمر آموزشی و توجه به فرآیند یادگیری دانش آموزان می باشد.

معاون آموزش ابتدایی استان گلستان افزود: درسال تحصیلی ۹۶-۹۵ درسطح استان ۷۵درصد همکاران دوره ابتدایی۵۹۲۲ نفرآموزگار و کادر اجرایی  در قالب  ۹۸۷ گروه شرکت نمودند. که ۴گروه ازطرح درس پژوهی معلمان دوره ابتدایی استان گلستان به مرحله کشوری راه یافتند.

وی گفت: این طرح در سطح مدارس دوره ابتدایی نواحی و مناطق با  استقبال خوب همکاران روبرو شدو پس از داوری و بررسی طرح های رسیده توسط داوران و بر اساس سهیمه اعلام شده از سوی دبیرخانه کشوری پژوهش های مدرسه ای، ۴ طرح حائز رتبه های برتر در سطح استان شدند که به مرحله کشوری راه یافتند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۵:۴۱ ب.ظ

دیدگاه