استاندار گلستان در مراسم استقبال نمادین ورود امام(ره): امروز اقتدار نظامی و امنیت کشور به گونه ای است که هیچ کشوری توان رویارویی با جمهوری اسلامی ایران را ندارد

کدخبر:۴۸۰۱۴

البرز گلستان/در مراسم استقبال نمادین از ورود تاریخی امام خمینی (رحمه الله علیه) به کشور اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی مرهون شهادت و جانفشانی ملت ایران است و باید در ایام دهه فجر یاد و خاطره شهدای انقلاب و جمهوری اسلامی را گرامی بداریم.

استاندار گلستان با بیان اینکه باید بیاندیشیم که اگر انقلاب اسلامی اتفاق نمی افتاد امروز کشور چه شرایطی داشت، بیان کرد: امنیت مهمترین دستاورد هر کشور است و در هر کشوری که امنیت وجود نداشته باشد مشکلات فراوانی در آن کشور حاکم خواهد بود.

حق شناس به استقلال سیاسی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: امروز اقتدار نظامی و امنیت کشور به گونه ای است که هیچ کشوری در منطقه توان رویارویی با جمهوری اسلامی ایران را ندارد و حتی رژیم صهیونیستی با پشتیبانی آمریکا بیان می کند که در رو به روی جمهوری اسلامی ایران می ایستد.

وی به اپیدمی کرونا اشاره کرد و ابراز داشت: امروز کشور توانسته به خوبی اپیدمی کرونا را مدیریت کند و این در حالی است که بسیاری از کشورها برای مقابله با کرونا با مشکل رو به رو بودند.

استاندار گلستان به ارتقاء سطح علمی کشور اشاره کرد و افزود: دستاوردهای علمی ما در کشور به گونه ای بوده که کشور نزدیک به چهل و دو سال در تحریم قرار داشت.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی فرصت بی نظیری برای نقش آفرینی منابع انسانی و جوانان کشور به وجود آورده است، یادآور شد: امروز بسیاری از تجهیزات در بخش های مختلف به دست جوانان این مرز و بوم ساخته می شود.

استاندار گلستان تاکید کرد: امروز اقتصاد کشور از وابستگی به نفت فاصله گرفته است و با وجود تحریم ها و کاهش میزان صادرات نفتی توانسته روی پای خود بایستد.

حق شناس افزود: در ایام دهه فجر پنج هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان پروژه افتتاح می شود و این در حالی است که در سال گذشته در این ایام سه هزار میلیارد تومان پروژه افتتاح و کلنگ زنی شد./ انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۷:۱۷ ق.ظ

دیدگاه