مهاجر معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان خبر داد:حضورتنوع گرایشهای سیاسی در انتخابات استان /گلستان دومین استان دارای امنیت سرمایه گذاری در کشور

کدخبر، :۷۵۸۳۴

البرزگلستان/مهاجر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گفت: یکی از وظایف هیئت اجرایی انتخاب شعب اخذ رای است که در استان ۱۵۱۳ شعبه مشخص و به تایید هیئت نظارت رسیده است که ۹ درصد افزایش نسبت به دوره گذشته است.

وی افزود :اولین مانور انتخاباتی برگزار شد و در آن سه نوع ارتباط دستگاه های اهراز هویت  و همچنین ۵ مدرک هویتی افراد در ۲۷  حوزه و ۷۷ شعبه انتخابیه مورد ارزیابی شد که با تلاش های مجموعه همکاران در کشور مقام دوم را کسب شد.

وی ادامه داد: پس از چهار مرحله بررسی صلاحیت داوطلبان تا این لحظه ۳۷۱ نفر تایید صلاحیت شده اند که ۷۲ درصد از کل داوطلبان را شامل می شود.

وی گفت: از نظر جنسیتی از ۳۷۱نفر ۳۳۲ نفر مرد و ۳۹ نفر زن هستند و از لحاظ مذهب ، ۲۹۰نفر شیعه و ۸۱ نفر سنی هستند ، از نظر قومیت ۲۶۴نفر فارس ، ۷۹ نفر ترکمن و ۲۷ نفر سیستانی و ۱ نفر بلوچ هستند و از نظر گرایش سیاسی ۱۰۴ نفر اصولگرا ۶۰ نفر اصلاح طلب و ۲۰۷ نفر مستقل هستند ، از نظر تحصیلات ۶۰ نفر دکترا ، ۲۸۶ نفر فوق لیسانس ، ۱۹ نفر لیسانس و ۶ نفر حوزوی هستند.

 

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان اظهار کرد از تاریخ ۱۹ماه جاری لیست قطعی تایید صلاحیت شده ها توسط شورای نگهبان اعلام و پس از رسیدگی به اعتراضات در تاریخ ۲ اسفند ماه لیست نهایی اعلام خواهد شد ، تبلیغات نیز از تاریخ سوم اسفندماه آغاز و تا ۹ اسفند ادامه خواهد داشت .

مهاجر تاکید کرد: در خصوص خبرگان رهبری ۳ نفر تایید صلاحیت شده اند که در زمان مقرر اعلام خواهد شد

گلستان دومین استان دارای امنیت سرمایه گذاری کشور است

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۶:۰۳ ب.ظ

دیدگاه