رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان در مراسم استقبال نمادین ورود امام(ره):مسئولان نظام بایدخالصانه و جهادی با محور تقوا به مردم خدمت کنند

کدخبر:۴۸۰۰۷

البرز گلستان/حجت الاسلام «احمدرضا احمدی» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان صبح امروز (یکشنبه ۱۲ بهمن) در مراسم استقبال نمادین از ورود تاریخی امام خمینی (رحمه الله علیه) به کشور که در فرودگاه بین المللی گرگان برگزار شد، اظهار کرد:  یکی از پدیده های شگفت تاریخ معاصر انقلاب اسلامی است که به همت مردم و رهبریت ولایت مطلقه فقیه به وجود آمد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان  ادامه داد: انقلاب اسلامی با حمایت مردم از معمار کبیر انقلاب و ایستادگی در برابر طاغوت و تبعیض به پیروزی رسید و امام خمینی (رحمه الله علیه) با سختی فراوان توانست انقلاب را به پیروزی برساند.

حجت الاسلام احمدی گفت: دشمن همواره در تلاش بود که مردم ایران زمین سالگرد پیروزی انقلاب را در چهلمین سال نبینند  اما انقلاب اسلامی مسیر خود را بالنده تر طی می کند.

وی به شاخصه های انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: مردمی بودن یکی از ویژگی های انقلاب اسلامی است و اگر مردم در صحنه باشند انقلاب اسلامی به ثمر خواهد رسید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان تصریح کرد: دومین موضوع در انقلاب اسلامی کارساز است تبعید از رهبری انقلاب اسلامی به شمار می رود و مردم با تبعید از رهبری در دفاع مقدس هشت سال در بحرانی ترین شرایط از انقلاب  و کیان نظام دفاع کردند.

احمدی گفت: توجه به زندگی و معیشت اقتصادی مردم می‌تواند انقلاب را حفظ کند.

وی تاکید کرد: اگرچه انقلاب ما فرهنگی است مدیران نظام باید در تراز انقلاب اسلامی به مردم خدمت کنند.

حجت الاسلام احمدی اظهارداشت: مردم در بحران های مختلف با تبعید از ولایت فقیه انقلاب را حفظ  کردند و یکی دیگر از مواردی که بقای انقلاب را تضمین می کند توجه به معیشت مردم است و مسئولان نظام  باید در تراز جمهوری اسلامی تلاش کنند و مردمی  در انقلاب فداکاری کردند را خالصانه و جهادی با محور تقوا خدمت کنند./ انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۶:۵۱ ق.ظ

دیدگاه