مشاوران جوان فرمانداری ها و جمعی از جوانان استان در دیدار با معاون سیاسی امنیتی استانداری تاکید کردند: آمادگی جوانان گلستانی برای حضور باشکوه در مراسم استقبال از رئیس جمهور

مشاوران جوان فرمانداری ها و جمعی از جوانان استان، در دیدار با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، بر آمادگی جوانان گلستانی برای حضور باشکوه در مراسم استقبال از رئیس جمهوری اسلامی ایران تاکید کردند.

در ابتدای این دیدار، علی نصیبی مشاور جوان استاندار گلستان با اشاره به ظرفیت ها و توانمندی های جوانان استان اظهار داشت: برنامه ریزی مناسب مسئولان برای استفاده از اندیشه ها و ایده های خلاقانه جوانان، علاوه بر آنکه موجبات پویایی جامعه را فراهم میکند، سبب ساز حرکت شتابان تر گلستان به سوی توسعه نیز خواهد شد.

وی با اشاره به سفر رئیس جمهور به گلستان اظهار داشت: تاثیر حضور رئیس دولت و وزرا در اجرایی شدن پروژه های زیربنایی و تحول زا، موجب ارتقا برخی شاخص های زیرساختی استان و شتاب بیش از پیش گلستان به سوی توسعه ای که استحقاقش را دارد خواهد شد.

مشاور استاندار اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع توسعه در نگاه جوانان گلستانی و نقش این مقوله در برآورده شدن برخی مطالبات جوانان منطقه، مطمئنا آنان به این سفر نگاه ویژه ای داشته و با حضور پررنگ شان در مراسم سخنرانی عمومی رئیس جمهور در ورزشگاه آزادی گرگان، حمایت خود را از سیاست های دولت و نگاه عمرانی اقتصادی و سیاسی فرهنگی آن اعلام خواهند کرد.

علی نصیبی افزود: براساس اخبار دریافتی از شهرستان های استان، جوانان فعال عرصه های مختلف با سازماندهی مردمی حضور پررنگی در مراسم سخنرانی عمومی دکتر روحانی در گرگان خواهند داشت.

وی متذکر شد: مشاوران جوان فرمانداری ها نیز در این رابطه اطلاع رسانی عمومی و هماهنگی های لازم با گروه های مردمی، جهت حضور باشکوه را خواهند داشت.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با توجه به سفر قریب الوقوع ریاست محترم جمهور به استان گلستان گفت: دیدار دکتر روحانی با آحاد مردم مهمترین برنامه روز اول سفر ریاست محترم جمهور به استان گلستان خواهد بود که در انتظار حضور پرشور مردم در مراسم استقبال و دیدار مردمی با دکتر روحانی در اولین سفر استانی کاروان تدبیر و امید به گلستان، هستیم.

“علی اصغر طهماسبی” در دیدار با مشاوران جوان فرمانداریهای استان، اظهار داشت: صرف نظر از نتیجه مذاکرات هسته ای، باید به جهانیان ثابت کنیم که مردم ما حامی و پشتیبان رئیس جمهور منتخب خود هستند و با جان و دل از ایشان حمایت خواهند کرد.

وی دیدارهای جداگانه با سرمایه گذاران، دیدار با نخبگان، جوانان، ایثارگران و برگزیدگان و دیدار با علما و روحانیون شیعه و اهل سنت استان را از دیگر برنامه های روز اول سفر رئیس جمهور به استان گلستان ذکر کرد.

رئیس کارگروه امنیت و استقبال سفر ریاست جمهوری به استان، ادامه داد: در روز دوم سفر ، میزبان رؤسای جمهور قزاقستان و ترکمنستان خواهیم بود که به همراه دکتر روحانی در مراسمی که در مرز ترکمستان برگزار خواهد شد، شاهد افتتاح خط راه آهن اتصال جمهوری اسلامی ایران به کشورهای آسیای میانه خواهیم بود که پس از آن در منطقه مرزی اینچه برون در استان گلستان، نمایشگاه مرزی و مصاحبه مطبوعاتی رؤسای جمهور سه کشور را خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: پس از برگزاری مراسم در ایستگاه راه آهن اینچه برون، جلسه مشترک دو و سه جانبه با حضور رؤسای جمهور ایران، ترکمنستان و قزاقستان در گرگان برگزار خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در ادامه، ضیافت شام مشترک با حضور روسای جمهور سه کشور و سایر مهمانان داخلی و خارجی را پایان بخش برنامه های روز دوم عنوان کرد.

وی همچنین برگزاری جلسه شورای اداری استان و پس از آن، انجام مصاحبه مطبوعاتی ریاست محترم جمهور را پایان بخش سفر ۳ روزه دکتر روحانی و کاروان تدبیر و امید به استان گلستان، ذکر کرد.

طهماسبی بیان کرد: جا دارد یک خسته نباشید و خدا قوت داشته باشیم خدمت تمامی عزیزانی که شاهدیم با کار شبانه روزی در تلاشند تا این سفر که جدای از سفر استانی هیئت محترم دولت در استان، برای اولین بار شاهد حضور دو رئیس جمهور دیگر نیز هستیم، بصورت آبرومند و در شأن مردم مهمان نواز استان گلستان برگزار شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در بخش دیگری از سخنانش تأکید کرد: بیش از یکسال است که دولت تدبیر و امید در تلاش برای باز کردن قفلهایی است که از گذشته بجای مانده، بنابراین در این برهه حساس همه ما موظفیم تا به رئیس جمهور و دولت کمک کرده و به دشمنان ثابت کنیم که مردم ما در هر شرایطی پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی و حامی رئیس جمهور منتخب خود هستند.

وی افزود: ما بر پایبندی روی اصول و ارزشهای انقلاب ایستاده ایم و در مقابل زیاده خواهی دشمنان ذره ای کوتاه نخواهیم آمد.

طهماسبی در پایان خاطرنشان کرد: شور، نشاط و انرژی سرمایه ای است که در جوانی در اختیار انسان قرار دارد، پس قدر این فرصت بزرگ را در زندگیتان بدانید و خود باوری را در خود تقویت کنید، زیرا شما جوانان سرمایه های مدیریتی این استان و کشور می باشید.

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۰۷ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۷:۲۳ ق.ظ

دیدگاه