دکتر صادقلو استاندار گلستان در همایش خیرین مدرسه ساز:امروز به الحمدالله شجره قدرتمندی خیرین مدرسه ساز شد.

به گزار ش پایگاه خبری البرز گلستان هفدهمین همایش مجمع خیرین مدرسه ساز استان گلستان امروز با حضور آیت الله نورمفیدی و دکتر صادقلو استاندار گلستان حافظی مدیر خیرین مدرسه ساز کشور کمیلی رئیس خیرین مدرسه ساز گلستان و مدیران استانی و فرماندار شهرستان گرگان در سالن فخرالدین اسد گرگانی بر گزار گردید در این همایش دکتر صادقلو استاندار گلستان طی بیانی ضمن بیان جایگاه شریف معلمی و شان آن در جامعه و نقش خیرین مدرسه سار به عنوان مکمل تلیم و تربیت بیان نمود: از شاکله ( خیرین مدرسه ساز) که به بیان مقام معظم رهبری پدیده مبارکی شد تشکر می کنم و بنده لخظه لحظه شکل گیری خیرین مدرسه ساز را یاد دارم .
دکتر صادقلو سپس در باره اهداف و ریشه خیرین مدرسه ساز اظهار نمود: بنده دقیقا ریشه و اندیشه ه ی این پدیده مبارک را شکل داد از متنش آگاهی دارم و جایگاه شما خیرین شان بزرگی است .
وی درادامه در باره شان و جایگاه معلمی بیان نمود: امام می فرماید معلم امانت دار است و بزرگترین این روج امانت داری انسان است که ساده نیست که می تواند امام بشود و از این جهت رسالت امام کردن انسانها وجود دارد و از این جهت چایگاه بزرگی است .
استاندار گلستان ضمن بیان گفتاری از شهید رجایی اظهار نمود: شهید رجائی می گوید معلمی شغل نیست بلکه معلمی عشق است و کسانی که در این عشق و معشوق معرفت میدان پیدا می کند عرصه معلمی را برای خودشان سازماندهی کردند.
و خیرین مدرسه ساز کم نقشی ندارند در این عرصه .
دکتر صادقلو سپس ادامه داد: جهادگر در آموزه های اسلامی آن است که با مال و جان خود به صحنه می رود.و امروز شجره قدرتمندی خیرین مدرسه ساز شده.
رئیس شورای آموزش و پرورش گلستان در خاتمه بیان نمود: از سال قبل ۱۳ الی۱۴ میلیارد تومان از محل بند الف تبصره ۲۲ ماده ۱۸۰به این موضوع کمک شده است و انشاالله امسال نیز از نظر منابع تقویت شود و از دست مادر این بند هرچه بر بیاید انجام می دهیم .واگر هر دانه بریزم در این صندوق افتخاری است.

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱:۴۵ ب.ظ

دیدگاه