میقانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان: تامین لاستیک مورد نیاز ناوگان حمل و نقل عمومی استان بایدراهکارهای آن ضمانت اجرایی داشته باشد

بررسی مشکلات توزیع لاستیک ناوگان سنگین و نیمه سنگین گلستان
البرز گلستان مشکلات توزیع لاستیک ناوگان حمل و نقل عمومی سنگین و نیمه سنگین در جلسه ای با حضور نمایندگانی از دستگاههای اجرایی و نظارتی مرتبط و مدیرکل، معاون حمل و نقل و کارشناسان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان بررسی شد.
به گزارش روز دوشنبه اداره روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان، در این جلسه
درباره مسایل موجود در نحوه توزیع لاستیک ناوگان حمل و نقل عمومی از سوی تشکل ها و صنوف حمل و نقل، عاملین فروش و دستگاههای اجرایی مرتبط بحث و تبادل نظر و تصمیمات لازم برای مدیریت وضع موجود دیده شد.
بررسی ابهامات موجود و ارسال مستندات موجود در سامانه توزیع لاستیک از سوی عاملین فروش و پیگیری این مباحث در شهرستان ها تصمیمات گرفته شده در این نشست بود.
“مهدی میقانی” مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان هم طی سخنانی تاکید داشت که مطالبات ناوگان حمل و نقل عمومی بسیار جدی و مهم است و با توجه به انبوه تقاضاها و محدودیت های موجود، اولویت توزیع سهمیه لاستیک با ناوگان این بخش است تا قسمتی از مشکلات آنها مرتفع شود.
وی افزود: تامین لاستیک مورد نیاز ناوگان حمل و نقل عمومی استان موضوع چندماهه ای است که باید هر راهکار اتخاذ شده آن، ضمانت اجرایی داشته باشد و سازمان های متولی از جمله راهداری و حمل و نقل،صمت و تعزیرات حکومتی در کنار یکدیگر باشند تا وضعیت توزیع این مساله را پایش کنند.

اداره روابط عمومی

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۵:۲۴ ب.ظ

دیدگاه