مبارک قدم مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان از رفع تصرف حدود ۱۰هکتار از اراضی ملی درشهرستانهای استان گلستان طی یک سال گذشته خبر داد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان از رفع تصرف حدود ۱۰هکتار از اراضی ملی درشهرستانهای استان گلستان طی یک سال گذشته خبر داد.

البرز گلستان/به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان ،مهندس “ابراهیم مبارک قدم “در گفتگو با پایگاه خبری این اداره کل افزود: با توجه به منویات و فرمایشات مقاوم معظم رهبری درباره حفاظت از بیت‌المال و علی‌الخصوص توجه به اراضی ملی که منابع طبیعی و بزرگ‌ترین سرمایه کشور محسوب می‌شوند، اداره راه و شهرسازی استان گلستان ، همگام با سایر دستگاه‌های مرتبط اقداماتی را در راستای صیانت از اراضی ملی و رفع تصرف اراضی متصرفه، انجام داده است.

وی افزود: از سال ۹۴با هدف حفاظت و صیانت از اراضی ملی، واحد گشت یگان حفاظت اراضی اداره راه و شهرسازی گلستان به طور مستمر در حال گشت‌زنی در اراضی ملی و دولتی در سطح استان است وتمام تلاش خود را در راستای جلوگیری از تعدی و تجاوز افراد سودجو و فرصت‌طلب به کار می‌گیرد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان ضمن تشکرازدادگستری محترم استان و شورای حفظ حقوق بیت المال ،از تشکیل بیش از ۳۳پرونده در حوزه تصرف اراضی و زمین‌خواری طی سال گذشته در این استان خبر داد و گفت: ۱۱ پرونده از ان به نتیجه رسیده و حکم به نفع دولت صادر گردیده است. و ۲۲ پرونده ان در محاکم قضایی استان در حال رسیدگی است .

وی با اعلام اینکه اداره کل راه وشهرسازی استان گلستان جلوگیری و رفع تصرف اراضی ملی در سطح استان را از اولویت های کاری خود قرار داده افزود ،شهرستانهای بندر ترکمن و کلاله بیشترین امار را در تصرف اراضی دولتی در سال گذشته داشتند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲:۴۰ ب.ظ

دیدگاه