دکتر شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان خبر داد: پیگیری طرح های نیمه تمام از برنامه های اولویت دار تا پایان سال مخابرات استان

کدخبر:۷۵۳۵۶

البرز گلستان در جلسه شورای مدیران مخابرات منطقه گلستان ، برنامه های در دست اقدام در ماههای پایانی سال بررسی و اقدامات لازم تعریف شد .

به گزارش اداره روابط عمومی مخابرات منطقه گلستان ، دکتر غلامعلی شهمرادی که در جلسه شورای مدیران سخن می گفت قبل از رسیدگی به مصوبات جلسه قبل نکاتی را متذکر شد .

مدیر مخابرات منطقه گلستان با تاکید بر اینکه در ماههای پایان سال سرعت اجرای طرح ها می بایست دو چندان شود افزود: اولویت با طرح های نیمه تمام است که باید طوری برنامه ریزی شود با تلاش بیشتر هدف های در نظر گرفته شده محقق گردد .

وی بخشهای مختلف را به همکاری و هم افزایی بیشتر فراخواند و گفت : در این ایام باقی مانده تا پایان سال لازم است با کمک و همفکری وافزایش تعامل بین بخشی بر سرعت فعالیتها افزوده و پروژه ها را به اتمام برسانیم .

دکتر غلامعلی شهمرادی بهبود شاخصهای عملکردی را برای تمام حوزه ها مورد انتظار دانست و گفت : افزایش دایری خدمات اصلی ، تمرکز بر اجرای طرح های اختصاصی ، وصول مطالبات سرویسهای تجاری و افزایش سهم بازار همراه اول از موارد اولویت دار در بخش تجای است که باید مورد توجه قرار گیرد .

وی همچنین تسریع دراجرای پروژ های فیبر همچون USO ، سیار و طرح های اختصاصی را از فعالیتهای مهم در حوزه شبکه عنوان کرد و برنامه ریزی در جهت اتمام آنها را را مورد تاکید قرار داد .

همچنین در ادامه برنامه بخشهای مختلف بررسی وراهکارهای لازم برای سرعت بخشیدن به آنها ارائه شد .

لازم به ذکر است در این جلسه مدیریت منابع انسانی گزارشی از عملکرد نه ماهه این مدیریت را ارائه و برنامه های تعریف شده در جهت رشد و بهبود شاخصها را تشریح کرد .

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲:۲۴ ب.ظ

دیدگاه