معلمان فداکار این روزها انگشت شان «گچ» و گوشی موبایلشان «تخته سیاه»

همکاری اولیا و معلمان غرب استان، مانع عقب افتادگی تحصیلی دانش آموزان می شود.

البرز گلستان   به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، معلمان غرب استان گلستان با پیوستن به دوپویش «آموزش تعطیل نیست» و «هر موبایل یک کلاس درس» که به همت معلمان سراسر کشور محقق شده است، روند آموزشی دانش آموزان را با بکارگیری بستر فضای مجازی ادامه می دهند.

 شایان ذکر است: معلمان غرب استان گلستان با استفاده از امکانات موجود و با خلاقیت های خود اقدام به تولید محتوا و انتشار آن در فضای مجازی کرده‌اند و از تمام ظرفیت‌ها برای آموزش غیرحضوری دانش آموزان خود استفاده می کنند.

تصریح می گردد که معلمان غرب استان در همه دوره های تحصیلی: دوره ابتدایی، متوسطه اول و دوم، آموزش های خود را در قالب فیلم، تصویر، انیمیشن، صوت، پاور پوینت و غیره برای دانش آموزان خود ارسال کرده و روند آموزش را پیگیری می کنند.

گفتنی است: معلمان غرب استان با این رویکرد که تعطیلی ناخواسته مدارس نباید منجر به تعطیل شدن آموزش شود، اولیای دانش آموزان را مصصم کرده تا با همکاری های دو سویه بین خانواده و معلم، عقب ماندگی تحصیلی دانش آموزان را جبران کنند.

خاطر نشان می گردد در این روزها که شیوع ویروس کرونا منجر به تعطیلی مدارس شده است، دانش آموزان گلستانی نیز با ارسال دلنوشته های محبت آمیز خود موجب دلگرمی معلمان می شوند، معلمان فداکاری که این روزها انگشت شان «گچ» و گوشی موبایلشان «تخته سیاه» شده است

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲:۱۲ ب.ظ

دیدگاه