مهندس حسینی مدیرکل بنیادمسکن گلستان دردیدار با شورای روستای سیل زده چن سبیلی: تلاش شورا ودهیار روستا عامل برخورداری مردم روستا ازخدمات بازسازی بنیاد استان بود

البرز گلستان سید محمد حسینی، مدیرکل بنیاد مسکن استان در ابتدای این دیدار با اشاره به سیل ویرانگر ابتدای سال ۹۸ و خسارت سنگین سیل به روستای چن سبیلی، تلاش، همدلی، تعامل و پیگیری اعضای شورای اسلامی و دهیار روستای چن سبیلی را عامل برخورداری مردم عزیز این روستا از خدمات بازسازی بنیاد مسکن استان دانستند و ضمن تشکر زحمات و تلاشهای این عزیزان، آنان را الگویی از تعامل و همکاری دوجانبه شوراها و دهیاریها با بنیاد برای خدمت رسانی به مردم دانستند.
آقای حسینی با اشاره به اتمام بازسازی واحدهای مسکونی خسارت دیده از سیل و طوفان در استان گلستان در موعد مقرر، به نقش مهم و ارزنده دهیاران و شوراهای روستاها در جریان سیل و پس از آن بازسازی منازل روستائیان اشاره کردند و از بخشداران، فرمانداران و مجموعه استانداری بویژه دفتر امور روستایی به جهت تعامل و همکاری با بنیاد در صدور پروانه های ساختمانی برای مردم بصورت رایگان تشکر کرد.
آقای حسینی همچنین بااشاره به ساخت ۳۰۰۰ واحد مسکن محرومین در استان، ادامه همکاریهای دو سویه در اجرای این طرح محرومیت زدا را مهم دانست که با تلاش دو سویه موجب بهره مندی روستائیان بویژه محرومان خواهد شد.
مدیرکل بنیاد مسکن استان در ادامه با اشاره به اجرای طرح مسکن جوانان و ظرفیت های روستای چن سبیلی در این حوزه و علاقه مندی مجموعه بنیاد برای ادامه همکاری با اهالی خونگرم روستای چنسبیلی در این بخش اعلام آمادگی کرد.
اعضای شورای اسلامی روستای چن سبیلی نیز در این جلسه بااشاره به اجرای طرح های مختلف بنیاد در این روستا و تشکر از تخصیص اعتبارات عمرانی، از مجموعه بنیاد مسکن استان و شهرستان تشکر کردند و خواستار ادامه همکاریهای دوجانبه با تخصیص سهمیه مسکن محرومین، طرح ویژه مسکن روستایی، اختصاص سهمیه ساخت مسکن جوانان و ادامه طرح هادی روستا شدند.
در این جلسه در خصوص تامین و اختصاص زمین مورد نیاز برای احداث مرکز جامع سلامت روستای چن سبیلی بحث و تبادل نظر شد.
مهندس رضایی، مدیر بنیاد مسکن شهرستان گرگان و آق قلا نیز در این جلسه گزارشی از اقدامات بنیاد مسکن شهرستان در روستای چنسبیلی ارائه و برنامه های سالجاری بنیاد در این روستا را تشریح کرد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۰۱ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲:۳۲ ب.ظ

دیدگاه