محمد کیا بخشدارمرکزی کردکوی خبر داد: انجام ۳۸هزار متر روکش آسفالت تاکنون و ۵۵ هزار متر تا دهه فجر در طرح نهضت آسفالت در روستاها

کدخبر:۷۲۵۲۰

البرز گلستان/ نشست صمیمی محمد کیا بخشدارمرکزی کردکوی به تفاق کارشناسان و دهیاران منطقه با رسانه های شهرستان در سالن فرمانداری کردکوی برگزار شد.

کیا گفت :۱۷ مرداد فرصت مغتنمی بود در تقدیر از خبرنگاران در جهت آشنایی سازی جامعه با خدمات انجام  شده در این مدت.

وی گفت : امید بخشی و آگاهی سازی از اقدامات مهم خبرنگاران می باشد و ما سعی بر انجام رسالت خود داریم.

کیا افزود: دهیاریها با اعتباراتی بر اساس سرانه جمعیتی خدماتی انجام داده شد در یساقی زیرسازی معابر،نصب دوربین مداربسته و بیش از ۱۸ روستا نصب دوربین مدار بسته انجام شده است.

وی گفت :مهتر کلاته و النگ و دنگلان زیر سازی و آسفالت معابر انجام شده است

وی گفت : در بحث نهضت آسفالت ۳۸ هزار متر روکش آسفالت انجام شده و ۵۵ هزار متر تا دهه فجر انجام می شود.

و در بخش گردشگری پروزه بون گردی روستای رادکان بهسازی و تجهیز انجام شده است.و  ۷ روستا کوهپایه ای داریم که بیش از ۳۰ هزار گردشگر از منطقه بازدید داشتند.

بخشدار مرکزی گفت : دوروستا دیگر در گردشگری داریم که روستاهای سرکلاته و بالاجاده می باشد و طرح های گردشگری تدوین شده است و در بحث پیشگیری از ساخت و سازهای برنامه های انجام شده و لز ساخت و سازها ر بافت و خارج از بافت بازدید بعمل می اید.

وی گفت : از رسانه می خواهیم در این امر کمک کنند و بحث تنش آبی در روستاهای کوهپایه تنش های وجود دارد و سه مخزن برای روستاهای بالا دست در حال احداث و ساخت می باشد.

کیا گفت :در روستای حاجی آباد حفر چاه آب در حال انجام می باشد دکل مخابراتی که یکسال طول کشید زمین مورد نظر در اختیار پیمانکار قرار داده شده است و تا دهه فجر افتتاح می شود.

وی افزود:به منطور جلو گیری از حوادث سه نقطه سالیکنده و سرکلاته و چهارده در حال انجام می باشد و بحث لایروبی رودخانه ها سه روستا در حال پیگیری می باشد

بخشدار مرکزی کردکوی گفت : با برگزاری جشنواره های روستای سعی در کمک به بازار فروش داشته باشیم.

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۰۹ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱:۴۴ ب.ظ

دیدگاه