طالع زاری سرپرست بنیادشهید وامور ایثارگران گلستان در کنار جانبازان شیمیایی کردکوی به مناسبت سالروز مبارزه با سلاح‌های شیمیایی و میکروبی

کدخبر:۷۱۲۶۲

البرز گلستان دیدار سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان و رییس بنیادشهید کردکوی از جانبازان شیمیایی شهرستان کردکوی

دکتر طالع زاری سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان بمناسبت سالروز بمباران شیمیایی سردشت از جانبازان شیمیایی شهرستان کردکوی دیدار کرد.

در روز چهارشنبه هفتم تیر ماه ۱۴۰۲ سرپرست بنیادشهید وامور ایثارگران استان گلستان به همراه رییس بنیادشهید و امور ایثارگران کردکوی و نماینده ولی فقیه در بنیادشهید و امور ایثارگران استان گلستان با حضور در منازل جانبازان شیمیایی سادات شهرستان کردکوی با جانباز ۵۰ درصد مسلمی عقیلی و جانباز ۲۵درصد حسینی مطلق دیدار کردند.

در این دیدار خان بیکی رییس بنیادشهید و امور ایثارگران کردکوی ضمن عرض خیرمقدم به سرپرست بنیادشهید و امور ایثارگران استان گلستان و نماینده ولی فقیه در بنیادشهید و امور ایثارگران استان گلستان شهادت دکتر بهشتی و سالروز بمباران شیمیایی سردشت را تسلیت گفت.

دکتر طالع زاری سرپرست بنیادشهید و امور ایثارگران استان گلستان همچنین ضمن عرض تبریک دهه امامت و ولایت خاطر نشان کرد : سالروز بمباران شیمیایی سردشت و روز مبارزه با سلاح‌های شیمیایی و میکروبی یاداور یکی از بدترین اتفاقات در تاریخ بدست ظالمان و دشمنان بشریت است.

وی افزود: جانبازان شیمیایی نماد مقاومت و ایستادگی در برابر خونخواری استکبار جهانی و شرکای آن ، و خانواده هایشان نیز الگو و جلوه‌ای از ایثار و فداکاری هستند.

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۰۸ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۷ ق.ظ

دیدگاه