مدیرکل اطلاعات گلستان درشورای اداری استان: درسال جاری باعنوان جهش تولید، باید اقدامات محرک در تحقق و تداوم آن هرچه بیشتر تقویت شود

کدخبر:۴۰۹۸۳

مدیرکل اطلاعات گلستان گفت که از سرمایه‌گذاران مسوولیت پذیر برای توسعه استان حمایت همه جانبه خواهد شد.

البرز گلستان جلالی  در شورای اداری استان گلستان اظهار داشت: بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب در سال جاری با عنوان جهش تولید، باید اقدامات محرک در تحقق و تداوم آن هرچه بیشتر تقویت شود.

وی با اشاره به وقایع سال ۹۸ در سطح کشور از جمله استان گلستان گفت: در وقوع اعتراضات خیابانی پس از اجرای طرح سهمیه بندی بنزین، این استان کمترین معضل در مهار آشوب‌ها را داشت.

جلالی به انتخابات دوم اسفندماه ۹۸ مجلس شورای اسلامی در استان گلستان هم اشاره کرد و افزود: دشمنان تهدیدها و نقشه هایی برای انتخابات کشیده بودند ولی در گلستان با هم‌افزایی و همدلی مردم و مسوولان، مشارکت حدود ۵۷ درصدی رقم خورد و حضور اقشار مختلف مردم باعث تقویت استان و همگرایی بیشتر در سطح منطقه شد.

وی همچنین از مشارکت مردم و مسوولان و بویژه کادر درمانی در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا قدردانی و بیان کرد: طرح مساوات رهبری توجه مردم را به همدلی و ایثار بیشتر کرد که می‌تواند در انتخابات سال ۱۴۰۰ ریاست جمهوری و خنثی سازی توطئه دشمنان نیز تاثیرگذار باشد.

وی با یادآوری آغاز به کار منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: از نمایندگان انتظار می‌رود در سال نخست کاری خود حرکت انقلابی در حل معیشت مردم داشته باشند.

وی سرنگونی پهباد آمریکا، حمله به تجهیزات نفتی عربستان از سوی یمن، ترور حاج قاسم سلیمانی، حمله به پایگاه عین الاسد، حادثه هواپیمای مسافربری و کم اثر شدن تحریم ظالمانه آمریکا را از شگفتی‌های سال ۹۸ برشمرد.

مدیرکل اطلاعات گلستان با تبریک پرتاب موفق ماهواره سپاه پاسداران به ملت ایران، گفت: این گام راهبردی موجب غافلگیری دشمنان و یک امید برای مستضعفان و ملت ایران شد.ایرنا

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۵:۱۵ ب.ظ

دیدگاه