حجت الاسلام احمدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:شهید سلیمانی مانند مکتب سالار شهیدان زندگی کرد

کد خبر:۵۷۳۹۴

البرز گلستان/رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

حجت الاسلام احمدی گفت: اگر بخواهیم جهاد حسینی را برای جامعه ترسیم کنیم نمی توانیم بهتر از حاج قاسم معرفی کنیم و شهید سلیمانی الگوی تمام عیار برای نسل آینده ما است.

 

حجت الاسلام احمدرضا احمدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: سردار سلیمانی از شخصیت های برجسته و چهره های معنوی که خدای متعال هر چند ده سال تقدیم ما می کند و می توانیم آن را به عنوان یک مکتب برشمریم.

وی افزود: حاج قاسم تنها یک رزم آور و یک مجاهد نبود و الگوی تمام عیار بود و در حوزه اخلاق یک شخصیت متوازن و در حوزه تعبد یک استان متعبد و در برابر ولی زمان خود یک شخصیت تمام عیار تسلیم بود.

احمدی بیان کرد: هر یک از این ویژگی ها می تواند برای ما یک الگو باشد در اوج قدرت بسیار متوازن و در اوج قدرت توجه به خدا داشت و این کار ساده ای نیست جز اینکه انسانی خود را ساخته باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ابراز داشت: توفیق دیدار سپهبد شهید سلیمانی را داشتم و وی یک شخصیت بسیار بی ادعا بود که وقتی با وی نشست و برخاست داشته باشید تواضع را در آن تمام عیار می بینید.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در همه کارها حاج قاسم خدا را می دید  و او برای خودش هرگز جایگاهی قائل نبود و خدا را همواره برتر می دانست.

احمدی بابیان اینکه برای قوام دین شهید سلیمانی از همه چیز گذشت، افزود: شهید سلیمانی مکتبی را احیا کرد که تاریخ ساز شد و مانند مکتب سالار شهیدان زندگی کرد و لذا در تاریخ ماندگار شد.

وی تصریح کرد: اگر بخواهیم جهاد حسینی را برای جامعه ترسیم کنیم نمی توانیم بهتر از حاج قاسم معرفی کنیم و شهید سلیمانی الگوی تمام عیار برای نسل آینده ما است.

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۰۵ دی ۱۴۰۰ ساعت ۷:۱۷ ب.ظ

دیدگاه