هزینه ازدواج فرزند شهید گلستانی صرف مقابله با کرونا شد

هزینه ازدواج فرزند شهید گلستانی صرف مقابله با کرونا شد

رئیس دفتر و روابط عمومی بنیاد استان گلستان از اهدا هزینه ازدواج فرزند معزز شهید «هاشم عظیمی» برای صرف مقابله با ویروس کرونا در مناطق محروم شهرستان های گلوگاه و بندرگز خبر داد.

البرز گلستان به گزارش ایثار واحد گلستان: این زوج گلستانی در گفتگو با خبرنگار واحد ایثار هدف از این کار را هم وظیفه و نوعی ایثار اجتماعی با کمک به همنوعان خود بیان کرده و افزودند: بر این عقیده هستم که تجملات و مهریه بالا ضامن خوشبختی نیست و با پیشنهاد همسر و مادرم تصمیم گرفتیم با توجه به وضعیت فعلی جامعه، زندگی مشترک را ساده آغاز کنیم و هزینه مراسم که بالغ‌بر ۷۰ میلیون تومان و ۱۰ میلیون تومان به‌دست‌آمده از فروختن طلا را برای مقابله با ویروس کرونا و امور خیریه صرف کنیم.
فرزند معزز شهید بابیان اینکه بیشتر جنبه معنوی این اقدام مهم بود، خاطرنشان کرد: وقتی زحمات و تلاش‌های کادر پزشکی و پرستارها و ایثار پدرم را به یاد آوردم، تصمیم گرفتم هزینه عروسی رو برای کمک به مبارزه با ویروس کرونا اختصاص بدهم تا وظیفه انسانی خود و دینم را به این قشر زحمت‌کش و مردم عزیز داشته باشم و راه پدر خود را ادامه دهم.
هاشم عظیمی فرزند معزز شهید «سردار محمدتقی عظیمی» کارمند اداره کل دخانیات که پدر خود را در تاریخ ۲۷ بهمن‌ماه ۶۴ در منطقه اروندرود عملیات والفجر ۸ براثر بمباران شیمیایی از دست داده است؛ همسر او نیز خانه‌دار است.
لازم به ذکر است کلیه مبلغ برای خرید و اهدا بسته‌های بهداشتی (دستکش، ماسک، شوینده دست‌شوی، شوینده وایتکس و ژل ضدعفونی‌کننده به همراه لوازم بیمارستانی) در بین مردم و کادر پزشکی و خرید دستگاه سم‌پاش برای ضدعفونی‌کردن محیط در بیمارستان وادارت در مناطق محروم شهرستان‌ و روستاهای گلوگاه و بندرگز صرف نموده است.
انتهای پیام/

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱:۱۱ ب.ظ

دیدگاه