به مناسبت سالروز فتح خرمشهر،خانواده شهدا ورزمندگان دفاع مقدس درآموزش و پرورش کردکوی تجلیل شدند

کدخبر:۵۲۱۹۷
با حضور رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم:
به مناسبت سالروز فتح خرمشهر از خانواده شهدا و رزمندگان دفاع مقدس تجلیل شد
به گزارش البرز گلستان گروه ایثار/:  با حضور ابراهیم قدمنان فرماندار ،قربان رایجی مدیر آموزش و پرورش میقانی فرماندهی سپاه ،صالح افتخاری رئیس انجمن اولیاء شهرستان ومدیر مسئول سایت تحلیلی البرزگلستان خان بیگی رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران ، معاونین آموزش و پرورش و کارکنان اداره آموزش و پرورش به مناسبت گرامیداشت ۳ خردادمراسم سالروز فتح خرمشهر در سالن کنفرانس آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد .
قدمنان فرماندار شهرستان کردکوی گفت: همراهی مردم مسئولین وخصوصا بسیج مردمی و نقش امام (ره) رزمندگان در ایام پر التهاب زمان جنگ باعث رقم خوردن پیروزی‌های چشمگیر شد که یکی از پر افتخارترین این پیروزی‌ها عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر بود .
وی در ادامه از طریق شبکه شاد به مدیران مدارس و حاضرین توصیه کرد: با همدلی و همراهی و شرکت پای صندوق‌های رای یک بار دیگر فتح بزرگ خرمشهر را تکرار کند و پای صندوق های رای با حداکثر شرکت کننده حاضر شوند .
قربان رایجی مدیر آموزش و پرورش ضمن تبریک سالروز فتح خرمشهر گفت سال گذشته با دعوت از یکی از فرماندهان با ارزش ارتش این روز را گرامی داشتیم و یادآوری این موضوع بود که همدلی و همراهی ولایت‌پذیری باعث اتحاد بین ارتش و سپاه و نیروهای مردمی شد که پیروزی‌های بزرگ را رقم زد.
وی در ادامه گفت :امروز ما الگوی رفتاری داریم که از نظر اجتماعی از شهدا برای ما به یادگار مانده است و می‌تواند در امور جاری کشور خصوصاً در انتخابات فراروی ما به عنوان یک کار موفق راه را به ما نشان دهد
میقانی فرمانده سپاه کردکوی ضمن تقدیر و تشکر از برگزار کنندگان مراسم گرامیداشت فتح خرمشهر با اشاره بیانات رهبری گفت:براستی خرمشهر ها در پیش است وهرچند برخی اقدامات مسئولین آسیبزا بوده است وآزمونها در پیش روست.
وی در ادامه افزود: هدف شرکت حداکثری در انتخابات است که انقلاب از قبل آن بهره می بردو انتخاب اصلح انتظار دیگری است که در صورت تحقق آن انقلاب بیمه میشود‌
سیدمحسن مسلمی عقیلی رزمنده هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم با اشاره به عملیات های هشت سال دفاع مقدس و تحلیل روند عملیات های دفاع مقدس(بیت المقدس ،والفجر هشت ، کربلای ۴،کربلای ۵ رمضان ،شلمچه و…)و فتح خرمشهرگفت: هر زمان اتکای ما به یاری خداوند بود فتح های بزرگ مانند فتح خرمشهر نصیب انقلاب اسلامی شد و هرگاه به خود مغرور شدیم وپیروزی ها را از خود دانستیم آسیب های بزرگ دیدیم.
وی در ادامه با اشاره به فلسطین ،یمن و… افزود: خرمشهرها در پیش است و انتخابات می‌تواند یکی از این آزمون‌های بزرگ الهی و خرمشهرها باشد و در صورت یاری خداوند همچون روز( بدر )روز فتح خرمشهر پیروز می شویم و اگر باز مغرور شویم آسیب خواهیم دید.
وی دربخش دیگراز سخنانش با نقل قول از شهیدسردارسلیمانی گفت: اگر ما اقدامات مقاومت در منطقه(ایران ،سوریه ،عراق،لبنان،یمن و…) را همچون سلسله جبال البرز بدانیم اوج این سلسله جبال هشت سال دفاع مقدس و دماوند آن فتح مبین خرمشهر است . زیرا بعد از فتح خرمشهر ورق برگشت و حامیان صدام از پیروزی صدام مایوس شدند وتلاش کردند به هرشکل ممکن اورا نگه دارند.
در انتها مسئولین با اهدای لوح سپاس و هدیه از خانواده شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم تقدیر و تشکر کردند.

/انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۲ ق.ظ

دیدگاه