درنشست مشترک مسولان قضایی وانتظامی گلستان درآستانه هفته نیروی انتظامی مطرح شد: پلیس ودستگاه قضائی ازیک خانواده هستند/ لزوم برخوردقاطع بامجرمان ومخلان امنیت جامعه

پلیس و دستگاه قضائی از یک خانواده هستند/ لزوم برخورد قاطع با مجرمان و مخلان امنیت جامعه

البرز گلستان به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، دکتر “هادی هاشمیان” در نشست تعاملی با فرمانده و مسئولان انتظامی گلستان، ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی (ع) و دهه پایانی ماه صفر، گفت: پلیس و دستگاه قضائی از یک خانواده هستند و تعامل بین آن ها امری ضروریست.

رئیس کل دادگستری گلستان، پلیس و دستگاه قضائی را لازم و ملزوم یکدیگر دانست و تصریح کرد: خوشبختانه در استان گلستان تعاملات بسیار خوبی بین این دو دستگاه برقرار بوده که حاصل آن، امنیت پایدار جامعه است.

وی با تاکید بر اینکه پلیس و دستگاه قضائی باید یکدیگر را تقویت کنند، اظهار داشت: وجود نیروی انتظامی مقتدر و با صلابت، امنیت آفرین بوده و اجازه جولان دادن را از مجرمان و قانون شکنان خواهد گرفت.

هاشمیان با بیان اینکه آحاد جامعه باید در مسیر قانون حرکت کنند و به آن پایبند باشند، گفت: مقابله با اراذل و اوباش، مزاحمان نوامیس مردم ، تهدید کنندگان امنیت شهروندان، سارقان و مفسدان از مهمترین اولویت های دستگاه قضائی بوده و در این راستا با جدیت ورود خواهیم کرد.

رئیس کل دادگستری گلستان با بیان اینکه مقابله با اینگونه مجرمان مشمول مجازات جایگزین حبس نخواهد شد، اظهار داشت: دستگاه قضائی با تمام توان در کنار پلیس بوده و از اقدامات ارزشمند این نیروی ولایی و خدوم حمایت خواهیم کرد.

✅ اشراف اطلاعاتی و پیش بینی وقایع، لازمه کار پلیس و دستگاه قضائی

در ادامه این جلسه، سرهنگ “سعید دادگر” ضمن تقدیر از حمایت های مسئولان قضائی از اقدامات و طرح های ناجا، گفت: شرایط امروز جامعه، شرایط حساسی بوده و دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی از هر فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب استفاده می کنند.

فرمانده انتظامی گلستان با اشاره به جنگ اقتصادی و فرهنگی استکبار علیه کشورمان، افزود: دشمنان به خیال خام خود بدنبال رهاشدگی و تضعیف نظام هستند لیکن با دعای امام عصر (عج)، هدایت های حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و بصیرت مردم نقشه های شوم آنان خنثی خواهد شد.

این مقام انتظامی در ادامه با تاکید بر تقویت تعاملات بین پلیس و دستگاه قضائی، تصریح کرد: اشراف اطلاعاتی و پیش بینی وقایع جامعه، از مواردی است که لازمه کار این دو سازمان بوده و باید در دستور کار قرار گیرد.

سرهنگ دادگر با اشاره به طرح برخورد با اراذل و اوباش، گفت: مخلان آرامش و آسایش مردم نباید در جامعه احساس امنیت داشته باشند لذا برخورد با اینگونه افراد از اولویت های اصلی نیروی انتظامی است.

فرمانده انتظامی گلستان با بیان اینکه دشمن در اغتشاشات سال های گذشته از اراذل و اوباش برای پیاده کردن اهداف پلید خود استفاده می کرد، افزود: پلیس استان طی ماه های اخیر اقدامات قابل توجهی را در زمینه برخورد با هنجارشکنان، عاملان قدرت نمایی در فضای مجازی و حقیقی و اراذل و اوباش انجام داده که رضایت مردم و مسئولان را بدنبال داشته است.

سرهنگ دادگر در پایان با اشاره به لزوم تعامل پلیس و دستگاه قضائی در سطوح مختلف، گفت: دستگاه قضائی همواره پشتیبان ناجا بوده و حمایت مسئولان آن از پلیس مایه دلگرمی نیروهای خدوم انتظامی است.

@policegolestan

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۳:۴۱ ب.ظ

دیدگاه