مهندس فرمانی، مدیرکل استاندارد گلستان، درهجدهمین جشنواره شهید رجایی از واگذاری نزدیک به ۸۰ درصد خدمات استاندارد استان به بخش خصوصی خبرداد

البرز گلستان/مهندس فرمانی، مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی گلستان، در هجدهمین جشنواره شهید رجایی که با حضور استاندار و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی  برگزار شد، گفت: در واگذاری واحدهای عملیاتی نزدیک به ۸۰ درصد خدمات اداره‌کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان به بخش خصوصی واگذار شده است.

وی افزود:پس از جشنواره سال گذشته در نخستین گام تیم جدید ارزیابی عملکرد را در اداره کل مستقر کردیم و گزارشی تحلیلی در محورهای مختلف ارزیابی تهیه شد تا نقاط ضعف و قوت شناسایی شود.

 وی افزود: در بخش هوشمندسازی سیستم و خدمات، قریب به ۷۵ درصد خدمات به صورت کاملا الکترونیکی به مخاطبان ارائه می شود.

 فرمانی بیان کرد: از مجموع ۲۰ خدمت این اداره کل، ۱۵ خدمت به صورت تمام الکترونیکی و ۵ خدمت نیز به صورت نیمه الکترونیکی ارائه می شود. برخی از خدمات مانند نمونه گیری امکان الکترونیکی شدن را ندارند.

 وی خاطرنشان کرد: در بخش واگذاری خدمات نیز بیش از ۸۰ درصد خدمات در حوزه های مختلف آزمون، بازرسی، تدوین شاخص ها و … به بخش خصوصی واگذار شده است.

 مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان با اشاره به آموزش سمن ها، بیان کرد: انجمن مدیران کنترل کیفیت و انجمن تولیدکنندگان پلی استایلن در استان براساس پیشنهاد این اداره کل راه اندازی شد.

 وی با اشاره به استانداردسازی فضای اداری، گفت: براساس بررسی که در زمینه مناسب سازی فضاهای اداری برای استفاده جانبازان و معلولان انجام دادیم که فقط دو ایراد در ساختمان داشتیم که رفع شد و امروز کوچکترین مشکلی برای حضور این افراد ندارد.

 گفتنی است، اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان در ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی ۹۹۹٫۱ امتیاز از یکهزار امتیاز را کسب کرد و به عنوان برترین دستگاه در گروه دستگاه های تولیدی و زیربنایی انتخاب شد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۰۷ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۳:۴۳ ب.ظ

دیدگاه