بمناسبت روز گزینش از خانواده شهید شاخص گزینش گلستان شهید روشنی و مسئولین ادواری گزینش باحضور امام جمعه ورئیس آموزش و پرورش شهرستان کردکوی و مسئول هسته گزینش استان تجلیل بعمل آمد

کدخبر۴۶۷۳۶
با حضور مسئول هسته گزینش استان گلستان:بمناسبت ۱۵دی از خانواده شهید شاخص گزینش استان گلستان شهید احمد روشنی تجلیل بعمل آمد
البرز گلستان با حضور شیخی امام جمعه کردکوی ،قربانی مسئول هسته گزینش استان گلستان وهمراهان ، قربان رایجی مدیرآموزش و پرورش شهرستان کردکوی درجمع مسئولین ادواری گزینش آموزش و پرورش شهرستان کردکوی از خانواده شهید شاخص گزینش استان گلستان شهید احمد روشنی درسالن کنفرانس تجلیل بعمل آمد.
حاج آقا شیخی امام جمعه شهرستان کردکوی با بیان ارزشمند بودن فعالیت هسته گزینش در آموزش و پرورش گفت:تعلیم و تربیت جایگاه ویژه ای در اسلام داردو جایگاه معلم جایگاه انبیاء است .لذا برای تربیت انسان باید گزینش شایسته برای معلمین صورت پذیرد زیرا هرخدمتی که معلمین شایسته انجام دهندشما درآن شریک هستید.
وی درادامه بایاد از سردارشهیدسلیمانی گفت:۹دی در تاریخ انقلاب اسلامی نقطه عطف محسوب می گردد و این بواسطه حرکت خود جوش مردم ایران در حمایت از ارزشهای انقلاب اسلامی است که به میدان آمدند تا دشمنان اسلام را ناامید کنند.
قربانی مسئول هسته گزینش استان گلستان ضمن گرامیداشت ۱۵دی روز هسته گزینش و یاد از احمد روشنی شهید شاخص هسته گزینش گفت:وظیفه ما تجلیل از شهداست .خانواده شهداء انتظاری از ما ندارند جز اینکه ادامه دهنده راه شهداء و وام دارارزشهای انقلاب اسلامی باشیم.
وی درادامه ضمن تقدیر و تشکر از مسئول گزینش شهرستان گفت:ما به دنبال تصمیم سازی هستیم نه تصمیم گیری وانتظارما این است که مدیران آموزش و پرورش در فرایند های مدیریتی از بانک اطلاعاتی وتجربیات ارزشمند مسئولین گزینش به نحوه احسن بهره مند گردندو درانتخاب ها انتخاب شایسته داشته باشند.
قربان رایجی مدیرآموزش و پرورش شهرستان کردکوی ضمن یاد از سالگرد شهادت سردارشهید سلیمانی و شهادت حضرت فاطمه (س)ویاد از روز بصیرت افزایی(۹دی)گفت:سیاست های گزینش انتخاب نیروهای موثر ،جذب و شناسایی و بهسازی و نگهداری و بکار گیری نیروی انسانی از مباحس مهم مدیریتی است که اهمیت آن برکسی پوشیده نیست.
وی درادامه افزود:شایسته سالاری و شایسته گزینی از ویژه گی های یک هسته گزینش است که در خدمت اهداف سازمانی است و تا بحال همواره یارومددکار مدیریت بوده ومدیران ماهمواره از تجربیات آنان بهره مند می باشند.
درانتها مسئولین از خانواده شهید شاخص هسته گزینش با اهداء لوح سپاس و تندیس تقدیر و تشکر کردند و از همسر فرهنگی بسیجی بواسطه پرستاری از همسر جانباز با اهداء لوح سپاس و هدیه از طرف بسیج فرهنگیان تقدیر و تشکر کردند.
درانتها به مسئولین ادواری گزینش آموزش و پرورش شهرستان کردکوی به رسم یادبود لوح سپاس اهداء گردید.

خبر مسلم افتخاری

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۰۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۴:۳۶ ب.ظ

دیدگاه