رضوانی مدیر کل زندانها گلستان در بازدید از دفتر هفته نامه صبح گلستان:خبرنگار با سلاح قلم در امید آفرینی جامعه نقش مهمی دارد

به گزارش البرز گلستان علیرضا  رضوانی  مدیر کل زندازندانها ، اقدامات تامینی و تربیتی استان گلستان به مناسبت هفته خبرنگار در بازدید لژ دفتر گروه خبر البرز گلستان و هفته نامه صبح گلستان به مناسبت هفته خبرنگار اظهار کرد:هر روز متعلق به خبرنگاران است اگر روز بدون خبر داشتیم  روز بدون خبرنگار نیز داریم.

وی افزود: خبرنگاری شغل بسیار بالا و ارزشمند از نگاه اجتماعی و فرهنگی می باشد.

رضوانی در ادامه گفت:خبرنگار با سلاح قلم در امید آفرینی جامعه نقش مهمی دارد و جوهرهای خبرنگار ی از قداست بالابرخوردار است.

مدیر کل زندازندانها ، اقدامات تامینی و تربیتی استان گلستان سپس تصریح کرد:خبرنگار باید باجرائت  اقدام کند و بلا کش حق باشد واگر از مدیر ی که مورد ایراد قرار می گیرد وجهت منافع خودش باشد رسالت خبرنگاری را از دست می دهدو اگر در جهت مسئول  باشد به جامعه جفا کرد.

وی تاکید کرد:خبرنگار می تواند جو عمومی  ایجاد کند وکسی که لایق سمتی نیست مصونیتش مستمر برایش ایجاد  کند.

رضوانی گفت : پیشنهادات اصحاب رسانه را بعنوان نیروی مضاعف در سر لوحه کار خود قرار می دهیم.

مدیر کل زندازندانها ، اقدامات تامینی و تربیتی استان گلستان در ادامه افزود:پدیده زندانی ناشی از،سهل انگاری و نقص و ضعف مدیران است  و اگر مسئولین  تعلیم و تربیت کارشان درست انجام بدهند قطعا کسی مسیر جرم را برای خودش انتخاب نمی کند.

وی برگزاری کلاسهای آموزشی ، تربیتی ، حرفه آموزی و ارائه خدمات  اجتماعی و ایجاد اشتغالزایی   با پرداخت تسهیلات حتی پس از زندان را از اقدامات سازمان زندانها دانست.

رضوانی غنی سازی اوقات فراغت فرزندان مددجویان را یکی از کارهای سازمان زندانها  نام برد.

وی ضمن بیان وجود یک مدرسه چند کلاسه دارای مجوز  در زندان گرگان افزود:افراد باز مانده از تحصیل رادر خانواده زندانیان بالای ۲۰۰نفر نام فرد که فعلا به ۴۰ نفر رسیده و آن شاالله بزودی به صفر می رسد.ص

مدیر کل زندازندانها ، اقدامات تامینی و تربیتی استان گلستان  همچنین از تشکیل هئیت حل اختلاف که بدنبال شکات جهت صلح و سازش خبر داد.

 

 

 

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۵ ق.ظ

دیدگاه