تاکید بر پیشگیری احتمالی بالا آمدن سطح آب در مناطق سیل زده باحضور ارشد نظامی آجا در استان گلستان و سردار فرمانده سپاه نیوا استان وهماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی و فرماندار گمیشان

برگزاری جلسه اضطراری در فرمانداری شهرستان گمیشان

برابر گزارش سامانه هوا شناسی در خصوص ورود سامانه بارشی به کشور ،جلسه اضطراری با حضور ارشد نظامی آجا در استان گلستان و سردار فرمانده سپاه نیوا استان و فرماندار گمیشان و هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی در فرمانداری گمیشان برگزار گردید.
در این جلسه هم اندیشی تاکید بر پیشگیری احتمالی بالا آمدن سطح آب در مناطق سیل زده،تخلیه کاسه آب های موجود در شهرستان و ترمیم سیل بند رودخانه های قره سو و سایر کانال های منهی به شهرستان گمیشان و بندرترکمن است که در حال حاضر تکاوران تیپ ۶۵ و تیپ ۲۳۰ در حال ترمیم و ساخت آن هستند.
در این جلسه تصمیماتی نیز با توجه به فروکش کردن سطح آب ،در زمینه ادامه کمک رسانی و امداد رسانی و سایر خدمات توسط مسولان حاضر در جلسه گرفته شد.
فرماندار گمشیان نیز در پایان از حضور فعال و مستمر یگانهای ارتش و سپا و سایر نهادها تشکر کرد و اعلام داشت حضور نیروهای مسلح در شهرستان گمیشان امیدبه زندگی مردم را دو چندان رونق بخشید و ما قدر دان زحمات این عزیزان و ذخایر عظیم کشورمان بوده و خواهیم بود.

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۲۲ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۸:۰۶ ق.ظ

دیدگاه