فرمانده انتظامی گلستان دردیداربا فرمانده تیپ ۲۳۰ ارتش دراستان:امروز، ارتش زینت کشور است

کدخبر:۵۰۸۴۴
ارتش، یکی از نمادهای اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی در دنیا است

به گزارش البرز گلستان گروه امنیت/ سردار “سعید دادگر” در دیدار با فرمانده تیپ ۲۳۰ ارتش در گلستان، ضمن تبریک روز ارتش و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای والا مقام این نیروی ولایی، اظهار داشت: به برکت انقلاب و خون شهداء، ارتش جمهوری اسلامی یکی از نمادهای اقتدار و صلابت نظام در دنیا است.

وی افزود: امروز، ارتش زینت کشور است و وجود نیروهای متعهد، مقتدر و ولایتمدار در این نیروی ارزشی موجب دلگرمی مردم، ارتقاء ضریب امنیتی کشور و البته هراس دشمنان شده است.

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: خوشبختانه تعامل بسیار خوبی بین نیروی انتظامی و ارتش در راستای هم افرایی و استفاده از نقاط قوت یکدیگر در سطح کشور و استان وجود دارد که تبلور آن را می توان در امنیت حاکم بر مرزها مشاهده کرد.
سردار دادگر تصریح کرد: ارتشیان جمهوری اسلامی از ابتدای انقلاب تا کنون نشان داده اند برای دفاع از این آب و خاک تا پای جان ایستاده اند که گواه این مطلب شهدای گرانقدری هستند که در این لباس مقدس جان خود را فدای مردم و میهن اسلامی کردند.

اتحاد و همدلی، رمز موفقیت نیروهای مسلح
در ادامه این دیدار، سرهنگ “سهراب اصغر زاده” اظهار داشت: امروز نیروهای مسلح کشور همچون “ید واحد” بوده و تحت زعامت فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) مشغول انجام وظیفه و خدمت به مردم هستند.

ارشد نظامی آجا در استان های گلستان و مازندران، افزود: اتحاد و همدلی نیروهای مسلح موجب دلگرمی مردم و امنیت کشور می شود لذا باید دست در دست یکدیگر گذاشته و برای این هدف مقدس تلاش کنیم.

فرمانده تیپ ۲۳۰ ارتش در گلستان گفت: کارکنان خدوم نیروی انتظامی شبانه روز برای دفاع از نظم، امنیت و آرامش جامعه تلاش می کنند که این خدمت رسانی بی منت، ستودنی است.

/انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱:۱۹ ب.ظ

دیدگاه