فرمانده انتظامی گلستان از اجرای طرح تشدید محدودیت های ترافیکی در گلستان خبر داد

کدخبر:۵۴۲۳۲
ورود به گلستان ممنوع شد/ اجرای طرح تشدید محدودیت های ترافیکی از امروز

فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح تشدید محدودیت های ترافیکی در گلستان خبر داد.

به گزارش البرز گلستان /سردار “سعید دادگر” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، ضمن تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان (ع) و یاران وفادارش، اظهار داشت: بدنبال پیام مقام معظم رهبری “مدظله العالی” پیرامون وضعیت بیماری کرونا و معرفی آن به عنوان مسئله اول کشور و اهمیت ورود همه توان نیروهای مسلح برای کمک به مردم در این عرصه، نیروی انتظامی همچون سنوات گذشته در این راستا با آمادگی صد درصدی در میدان حضور دارد.

وی با تاکید بر اینکه تحقق فرامین مقام عظمای ولایت اولویت اصلی نیروی انتظامی است، افزود: از همان روزهای آغازین شیوع ویروس کرونا در کشور، پلیس در دو حوزه ماموریتی و خدماتی تمامی نیروهای خود را به کارگیری و با جدیت ورود پیدا کرده است لذا اکنون نیز کارکنان خدوم نیروی انتظامی در راستای خدمت‌رسانی به مردم در این شرایط بحرانی از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: با توجه به تعطیلات پیش رو و بر اساس مصوبات ستاد مقابله با کرونا، از ساعت ۱۲ روز یکشنبه بیست و چهارم مرداد ماه تا پنجم شهریور محدودیت های ترافیکی در سطح استان اجرا خواهد شد.

سردار دادگر تصریح کرد: تیم های ویژه پلیس در ورودی های شش گانه استان (نوکنده، توسکستان، خوش ییلاق، رامیان، تنگراه و اسلام آباد مراوه تپه ) مستقر بوده و ورود کلیه خودروها با پلاک غیربومی و خروج خودروها با پلاک بومی از استان ممنوع است.

فاقد اعتبار بودن کلیه مجوزهای تردد

این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر اینکه در این طرح کلیه مجوزهای تردد باطل بوده و اعتباری ندارند، گفت: خودروها در صورت ورود به مناطق قرمز ۱۰ میلیون ریال و مناطق نارنجی ۵ میلیون ریال جریمه خواهند شد که در صورت عدم پرداخت، پس از یک ماه مبلغ جریمه دوبرابر خواهد شد.

وی با اشاره به ممنوعیت تردد شبانه بین ساعات ۲۲ الی ۳ بامداد در تمام مناطق شهری، اظهار داشت: از آحاد شهروندان، اصناف و بازاریان و مسئولان هیئت ها تقاضا داریم به منظور پیشگیری از شیوع این ویروس خطرناک، ضمن رعایت شیوه نامه های بهداشتی و دستورالعمل ها، با فرزندان خود در نیروی انتظامی همکاری لازم را داشته باشند.

/ انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۵:۳۴ ب.ظ

دیدگاه