آیت الله شاهرودی نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان در دیدار با رئیس دانشگاه پیام نوراستان:دانشگاه پیام نور در استان بایدزمینه‌ساز توسعه و پیشرفت استان را فراهم آورد

به گزارش پایگاه خبری البرز گلستان آیت الله سید عبدالهادی حسینی شاهرودی ظهر دیروز در دیدار با مدیران دانشگاه پیام نور گلستان اظهار داشت: امید است در آینده نزدیک کمیته‌ای با عنوان وحدت حوزه و دانشگاه با حضور اساتید علوم انسانی و اساتید حوزوی به منظور تعامل و تبادل نظر هر چه بیشتر این دو گروه تشکیل شود.

وی افزود: وحدت حوزه و دانشگاه از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی و میراث گرانقدر حضرت امام خمینی (ره) است.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: هدف اصلی و نهایی استکبار، ضربه زدن بر پیکره دو قشر علمی و دینی و ایجاد تفرقه و خودمحوری میان آنان است و این مقصود را همواره با شعار جدایی دین از سیاست در سال‌های گذشته دنبال کرده‌اند، اما در مقابل اراده ملی شکست خورده‌اند.

شاهرودی اظهار داشت: دانشگاه پیام نور به عنوان یکی از تاثیرگذارترین مراکز آموزش عالی در استان گلستان باید با استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها و پتانسیل خود با اجرای منویات مقام معظم رهبری، زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت استان گلستان را فراهم آورد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان گلستان نیز در این جلسه گفت: وحدت بین حوزه و دانشگاه نیازمند همدلی و همزبانی جامعه روحانیت ودانشگاهی است.

قربان شهریاری گفت: با توجه به شعار سال از سوی مقام معظم رهبری، دانشگاه پیام نور در سال جاری در راستای ارتقای هر چه بیشتر وحدت بین حوزه و دانشگاه نیازمند همدلی و همزبانی فرهیختگان جامعه دانشگاهی و جامعه روحانیت است.

وی با ارائه گزارشی از عملکرد دانشگاه پیام نور در استان گلستان اظهار کرد: توسعه کیفی و کمی در زمینه‌های آموزشی، فرهنگی و پژوهشی در برنامه‌های دانشگاه پیام‌نور مدنظر قرار گرفته تا زمینه‌ساز محیطی مساعد و امن را برای علم‌اندوزی جویندگان دانش در استان گلستان را فراهم آورد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۸:۴۰ ق.ظ

دیدگاه