دکتر محمد نژاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بندرگز به مناسبت سوم شهریورسالروز تاسیس دانشگاه آزادبندرگز خبر داد: کسب رتبه اول بخش فرهنگی در بین ۵۲ دانشگاه همطراز کشور/ برگزاری همایش برق و کامپیوتر در اردبیهشت ۱۴۰۲

کدخبر:۶۴۰۳۳

البرز گلستان/ به مناسبت سوم شهرور ماه سالروز تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی بندرگزدکتر مجید محمدنژاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز بزرگترین مجتمع علمی و پژوهشی در غرب گلستان و شرق استان مازتدران می باشد.

وی ضمن تبریک روز خبرنگار و روز کارمند و سالروز تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز  در سال ۱۳۸۳ اظهار کرد :به همت مردم و مسئولین وقت با ۲۱۷ ودانشجویان مشغول بکار شد و اینک با گدشت ۱۸ سال ازسالروز تاسیس توانسته است از لحاط کیفی و کمی و زیبایی با ۱۷۰۰ دانشجو و ۳۶۰ هزار متر مربع فضا و ۳۰ عضو تمام وقت و ۱۰۰ عضو مدعو به عنوان یک نهاد علمی در حال نقش آفرینی می باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز در ادامه گفت :رشته کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی تنها رشته علمی در گلستان در این دانشگاه فعال می باشد.

وی افزود:اساتید هر کدام دارای اتاق خاص می باشند  و تمامی کلاسها دارای استاندارهای آموزشی می باشد.

وی افزود:در بحث پژوهشی نزدیک به ۶۹ مقاله پزوهشی خارج از کشور و ۱۵۰ مقاله ملی و ۷۰ مقاله در همایش های بین المللی  و ۵ طرح برون دانشگاهی و نزدیک به ۳۰ جلد کتاب تالیف یا ترجمه و تعداد ۲۳ همایش در سطح منطقه ای و کشوری در این دانشگاه برگزار می باشد.

وی همچنین از برگزاری  همایش برق و کامپیوتر در اردبیهشت ۱۴۰۲ در دانشگاه خبرداد.

وی گفت ،: ۲۱ کارگاه علمی با تجهیزات  پیشرفته  دارد.

محمد نزاد در ادامه گفت :برای رفاه دانشجویان از بوفه و انتشارات و دفتر مشاوره با اساتید متخصص  و مشاوره طلاق و اعتیاد  و صندوق رفاه دانشجویی داریم.

وی از صندوق دانشجویی ارائه وام به  بیش ۹۲۶میلیون تومان به دانشجویان پرداخت شده است .

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز  همچنین گفت : برای رفاه دانشجویان بزرگترین سوله ورزشی و پارک تفریحی در استان در این دانشگاه قرار دارد.

وی افزود:یکی از ویژگی های بارزاین دانشگاه  بروز رسانی مدرک تحصیلی در عرصه ۲۴ ساعت صادر می شود.

محمد نژادسپس گفت : این دانشگاه چندین عنوان فرهنگی در بین ۵۲ دانشگاه همطراز رتبه اول را دارا می می باشد.

وی در ادامه خاطرنشانکرد: تمامی بدهی های تاسیس دانشگاه و پیمانکاران بطور کامل پرداخت شد. و در نظام رتبه بندی۲۶ گانه بعد از گنبد رتبه دوم را کسب کرده و رتبه ۱۲ کشوری قرار دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز سپس تاکید کرد: افق کار ما رسیدن به ظرفیت ۲هزار دانشجو در دانشگاه می باشیم .

وی گفت : با بودجه یک میلیاردتومانی توانستیم مرکز رفاهی نگهبانی و سوئیت مهمانسرا را به مناسبت هفته دولت به بهرداری برسیم .

وی تصریح کرد:دوباب مدرسه سما در شهرستان فعال و بیش از ۳۵۰ دانش آموز در بخش پسران داریم و الان مدرسه دخترانه ومهدکودک نیز یکسال می باشد که راه اندازی شده است .

وی در خاتمه گفت این دانشگاه سرمایه علمی و آموزشی برای شهرستان بندرگز است.

انتهای خبر

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۰۵ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱:۳۱ ب.ظ

دیدگاه