صمد قربان نژاد دبیر جشنواره ستاره های صحنه کشور خبر داد: رونمایی ازپوستر چهارمین جشنوارۀ ستاره‌های صحنۀ کشور در کرمان

با حضور شهردار کرمان و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان؛

پوستر چهارمین جشنوارۀ ستاره‌های صحنۀ کشور رونمایی شد

 

با حضور شهردار کرمان و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، پوستر چهارمین جشنوارۀ ستاره‌های صحنۀ کشور رونمایی شد.

شهردار کرمان در مراسم رونمایی از پوستر چهارمین جشنوارۀ ستاره‌های صحنۀ کشور، از ظرفیت‌های مردمی این جشنواره به‌عنوان یک ویژگی مهم یاد کرد.

سیدمهران عالم‌زاده به مردمی بودن این رویداد به‌عنوان یکی از ویژگی‌های مهم آن اشاره کرد و گفت: شهرداری کرمان با نیت بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی این جشنواره از چهارمین دوره آن در سال‌جاری حمایت می‌کند.

وی از ابداع و اجرای جشنواره ستاره‌‌های صحنه کشور توسط یک موسسه فرهنگی و هنری به‌عنوان یکی از دیگر از ویژگی‌های این جشنواره یاد کرد و افزود: نباید بگذاریم چراغ این جشنواره خاموش شود.

در بخش دیگری از این مراسم، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان این نکته که دولت تنها باید نقش مدیریتی و نظارتی خود را دنبال کند، گفت: از واگذاری کارها و برنامه‌های فرهنگی و هنری به بخش خصوصی حمایت می‌کنیم.

محمدرضا علیزاده هم‌چنین به ظرفیت شهرداری‌ها در حمایت از فعالیت‌های فرهنگی و هنری اشاره کرد و اظهار داشت: باید از شهردار کنونی و تیم همراهش در این حوزه قدردانی کرد که با آگاهی لازم و بینش روزآمد به فعالیت‌های فرهنگی و هنری ورود کرده‌اند و سعی می‌کنند برای این حوزه بسترهای لازم را فراهم کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از جامعه فرهنگی و هنری دعوت کرد تا ضمن قدردانی از این فرصت، انسجام حرفه‌ای خود را نگهدارند و با ارائه طرح‌های خود در این فرصت فرهنگی به‌صورت فعالانه مشارکت کنند.

یادآور می‌شود روز چهارشنبه ۲۰ آذرماه جاری، با حضور شهردار کرمان، معاون فرهنگی اجتماعی شهردار کرمان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و جمع دیگری از مسئولان و اصحاب رسانه در سالن کنفرانس شهرداری کرمان، پوستر این جشنواره رونمایی شد.

گفتنی است؛ این جشنواره در چهار بخش مجریان صحنه، استدآپ کمدی، نمایش میان‌پرده کمدی و نمایش کودک، از روز ۱۳ تا پایان روز ۱۶ اسفندماه سال‌جاری در کرمان برگزار خواهد شد.

لازم به توضیح است که «بخش مجریان صحنه» جشنواره یادشده که به‌صورت بین‌کشوری برگزار خواهد شد، ۱۰ مجری از کشورهای مختلف به زبان فارسی به اجرای برنامه خواهند پرداخت. هم‌چنین امسال علاوه بر برگزیدگان جشنواره در سه رتبۀ مرسوم، یک مقام برگزیدۀ مردمی نیز اعلام خواهد شد.

جشنواره ستاره‌های صحنه کشور به همت «موسسه نمایشی آرین» با مدیریت «صمد قربان‌نژاد» پایه‌ریزی شده که چهارمین دوره آن در اسفند سال‌جاری، در کرمان برگزار می‌شود.

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۹ ب.ظ

دیدگاه