فرماندار علی آباد کتول در نشست خبری دهه فجر گلستان:۱۱۴ پروژه عمرانی و طرح تولیدی در دهه فجرافتتاح و کلنگ زنی خواهدشد

البرز گلستان حسن هدایتی فرماندار علی آباد کتول در نشست خبری دهه فجر گلستان اظهارکرد: امسال ۱۱۴ پروژه عمرانی و طرح تولیدی را در سطح شهرستان خواهیم داشت که ۹۱ پروژه با اعتبار ۵۲۷ میلیارد ریال افتتاح و ۲۳ پروژه هم با اعتبار ۱۴۵ میلیارد ریال کلنگ زنی می شود.

وی با بیان اینکه با افتتاح این طرح ها ۱۴۱ شغل ایجاد خواهد شد، افزود: افتتاح شبکه گازرسانی در سه روستا، پروژه تأمین آب (هفت نقطه)، طرح هادی روستا و غیره بخشی از این پروژه ها است.

هدایتی بیان کرد: دو پروژه شالیکوبی با اشتغالزایی ۱۶ نفر، چهار گلخانه سبزی و صیفی و زینتی با اشتغالزایی ۲۰ نفر، یک طرح پرورش گوسفند با اشتغالزایی سه نفر، دو پروژه صنعتی در زمینه بسته بندی توتون و تولید انواع کابینت و اشتغالزایی هشت نفر اشتغالزایی در شهرک صنعتی علی آبادکتول از جمله طرح ها خواهد بود.

وی ادامه داد: دو طرح در مراکز بهزیستی با اشتغالزایی ۱۷ نفر و افتتاح شرکت تعاونی زنبورداری با اشتغالزایی یک نفر هم در دستور کار است.

هدایتی در خصوص پروژه های عمرانی بیان کرد: احداث پروژه روشنایی جاده مهدی آباد، بازسازی پل، هفت پروژه افتتاح در بنیاد، دو پروژه در زمینه برق، یک پروژه بومگردی و ۶ پروژه در زمینه مخابرات خواهیم داشت.

وی گفت: آنچه در انتخابات مهم انتخاب احسن و صیانت از رأی مردم است.

حساسیت انتخابات با توجه به کارشکنی دشمنان بیشتر شده است

در ادامه امام جمعه شهرستان علی آبادکتول اظهارکرد: خدای متعال به مردم ایران منت گذاشت و انقلابی که برخواسته از اسلام است را به رهبری مرجع تقلید به پیروزی رساند.

حجت الاسلام سیدعلی مهدی نژاد افزود: چون این نور برای استکبار جهانی و حکام غارتگر قابل تحمل نبود با همه قوا برای خاموش کردن آن وارد شدند.

مهدی نژاد گفت: اما چون اراده خدای بر بقای این نور بوده خداوند آن را حفظ کرده است.

مهدی نژاد همچنین به انتخابات اشاره کرد و افزود: سرنوشت مردم به خودشان واگذار شده و در این ۴۰ سال مردم خود به میدان آمده و نمایندگان خود را انتخاب کردند.

وی تأکید کرد: اکنون هم در آستانه انتخابات مجلس هستیم که یکی از وظایف شرعی ما انتخابات است.

امام جمعه علی آبادکتول به تحریم ها اشاره کرد و گفت: با توجه به دشمنی استکبار حساسیت این انتخابات بیشتر شده و امیدواریم که حضور حداکثری مردم را شاهد باشیم.

وی بیان کرد: اکنون کشور به آرامش نیاز دارد و هر سخنی که در جهت مأیوس کردن و ناامید کردن مردم باشد از طرف مسئولان قابل نیست، لذا نباید با بیان برخی از مطالب دشمنان را شاد کرد.

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۹ ب.ظ

دیدگاه