مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان وعشایرکشور:هدف ازسفر به گلستان ارتباط بابزرگان اهل تسنن وتشییع درجهت گسترش پوشش بیمه ای بیشترباصندوق می باشد

کدخبر:۴۸۳۰۱

البرز گلستان/علی شیرکانی مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشوردر نشست مجازی خود با خبرنگاران سراسر کشور، گفت: گلستان استانی است که اقلیم خاصی دارد و تنوع فرهنگی خاص وعشائر زیادی دارد

وی هدف از سفر به گلستان را ارتباط با بزرگان اهل تسنن و تشییع در جهت ارتباط  و گسترش پوشش بیمه ای بیشتربا صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر کشور نام برد.

شیرکانی مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر کشور گفت: کسانی که تا قبل از ۳۱ شهریور بازنشسته شده اند ۵۵۰هزار تومان عیدی و کسانی که در شش ماهه دوم بازنشسته شدند نصف این مبلغ را به عنوان عیدی در بهمن ماه پرداخت می کنیم.

علی شیرکانی سپس اظهار کرد: با توجه به شرایط کرونایی کشور با عزم به بهبود و توسعه بیمه روستایی توانستیم ۱۸هزار بیمه شده جدید جذب کنیم و امیدواریم تا پایان سال رکورد ۱۵ سال اخیر را جابجا کنیم.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور با بیان اینکه به صورت جدی همسان سازی حقوق بیمه شوندگان را پیگیری می کنیم، یادآورشد: ما در فعالیت های خود شفاف سازی را سرلوحه کار خود قرار دادیم به همین جهت رتبه اول شفاف سازی را در بین سازمان های وزارت تعاون کسب کردیم.

وی متذکر شد: در حال حاضر یک میلیون و ۳۰۰ هزار بیمه شده فعال داریم، حدود ۲میلیون عضو صندوق داریم که یک بار بیمه پردازی انجام داده است.

شیرکانی تصریح کرد: کسانی که تا قبل از ۳۱ شهریور بازنشسته شده اند ۵۵۰هزار تومان عیدی و کسانی که در شش ماهه دوم بازنشسته شدند نصف این مبلغ را به عنوان عیدی در بهمن ماه پرداخت می کنیم.انتهای خبر

خبر مسلم افتخاری

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱:۴۵ ب.ظ

دیدگاه