خواجه مظفری سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان:باید برای برگزاری هفته کارگر وحدت رویه بین دستگاهها و تشکلات وجود داشته باشد

کدخبر:۶۰۳۹۳

البرزگلستان/ جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت هفته کار و کارگر استان گلستان با حضور اعضای عضو شورای هماهنگی و سایر واحدهای کارگری به سرپرستی حسینعلی خواجه مظفری در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان برگزار شد.🔻به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان در این جلسه که به منظور هماهنگی هفته کار و کارگر ۵-۱۱ اردیبهشت ماه برگزار می گردد کلیه واحدهای تولیدی، کارگری و تعدادی از دستگاهها برنامه های پیشنهادی و شاخص خود را ارائه دادند.

حسینعلی خواجه مظفری سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گف: تمام سعی خود را خواهیم کرد تا با توجه به شرایط کرونا که هنوز وجود دارد برنامه های این هفته به خوبی انجام شود. وی یادآور شد باید یک وحدت رویه بین دستگاهها و تشکلات وجود داشته باشد.

خواجه مظفری یکی از موارد بسیار مهم در هفته کار و کارگر را دیدار از خانواده کارگران حادثه دیده دانست.

وی در ادامه افزود: باید از کارگران در واحدهای تولیدی و بالاخص کارگران در معدن به صورت دوره ای و بازدید بعمل آورد و از نزدیک به مسائل و مشکلات آنان پرداخت.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۲:۴۷ ب.ظ

دیدگاه