قربان رایجی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کردکوی ازبرگزاری همایش مدیران مدارس شهرستان با رویکرد گام دوم انقلاب خبر داد

با حضور مدیران مدارس کردکوی:همایش مدیران شهرستان با رویکرد گام دوم انقلاب در کردکوی .

به گزارش البرز گلستان این مراسم  با حضور قربان رایجی مدیرآموزش و پرورش ،خانم سلطانی رئیس سازمن دانش آموزی استان گلستان ، محبوبیان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کردکوی ودیگر همران همایش مدیران با رویکرد گام دوم انقلاب درکانون کوثر کردکوی برگزارشد.

قربان رایجی مدیر آموزش و پرورش شهرستان کردکوی با بیان تئوری پنجره شکسته و پنجره جوهری گفت:درجریان تحولات اجتماعی ، فرهنگی ، اقتصادی و…همواره دوعامل فرصت ها و چالشها درپیشروست ودرصورتی که افرادفرصت ها را قدر بدانند از دل چالشها به بهترین نحواز آ بهره می گیرند.

وی در ادامه با بیان حدیثی از امیر مومنان علی (ع) گفت:فرصتها مثل ابرها در حال گذرند وشما باید از آن بهره گیری کنید زیرا فرصت متوقف به ما نیستند ولی زمان کوتاه و برابر دراختیار همه است و این ماییم که باید درزمان کوتاه ازفرصت ها بهره مند شویم.

وی افزود: گاهی لازم است ما خلق فرصت داشته باشیم و ابتدا باید به شناسایی فرصت ها بپردازیم واین می تواند بانگاه صحیح به فعالیت مدارس پیشرو وخاص ،رسد کردن فعالیت های این مدارس و الگو برداری صحیح برای همه ممکن است.

خانم سلطانی رئیس سازمان دانش آموزی استان گلستان بابیان سند تحول بنیادین آموزش و پرورش وگام دوم انقلاب اسلامی گفت:درسال گذشته با دوهزاروپانصد عضو به ۵۴۴۶عضو رسیده ایم که گام بلندی است ودرکشور سازمان رتبه اول راکسب نموده است.

وی درادامه با اشاره به جشنواره فریادهای شادی و مجلس دانش آموزی گفت:با توجه به لیاقت بچه های ما تلاش داریم تا از ۴عضو مجلس دانش آموزی کشوری لااقل یک عضواز استان گلستان باشد.

محبوبیان فرمانده ناحیه بسیج شهرستان کردکوی ضمن تبریک هفته بسیج با اشاره به نقش اثر گذار بسیج درجریان های انقلاب اسلامی ایران گفت: باید قدر بسیج را بدانیم و اگر علاقمندیم آسیب های اجتماعی کم شود با فعال کردن پایگاه های بسیج و هدایت دانش آموزان بسمت مسجد و معنویت در این مسیر گام برداریم .

وی با معرفی کتاب ۲جلدی منظومه فکری امامین انقلاب به نقش فردی واجتماعی مطرح شده در این کتاب اشاره کرد وگفت:برنامه ریزی ، تصمیم گیری ، سازماندهی ،رهبری و هدایت ،کنترل و ارزشیابی شش محوری است که با احتمام باید در مدیریت اسلامی به آن توجه ویژه گردد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۰۵ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۹ ق.ظ

دیدگاه