در نشست شورای مشورتی جوانان صورت می پذیرد: نقد عملکرد مشاور جوان استاندار گلستان

به گزارش خبر نگار البرز گلستان علی نصیبی مشاور جوان استاندار گلستان اظهار داشت: بنا داریم به صورت داوطلبانه، نشست نقد عملکرد این حوزه را در سال ۹۳ برگزار کنیم.

علی نصیبی که در نشست شورای مشورتی جوانان استان سخن می گفت، اظهار داشت: نقد عملکرد حوزه مشاور جوان استانداری، دستور جلسۀ یکی از جلسات آتی این شورا در سال جاری خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ نقد و نقدپذیری یکی از اولویت های کاری مجموعه بوده و از این رو مبنا داریم خود پیشقدم شده و عملکرد ما را در بوته نقد بگذاریم.

علی نصیبی گفت: با توجه به آنکه اعضای شورای مشورتی از بین جوانان فعال شهرستان های استان با گرایش های مختلف انتخاب شده اند، تصمیم گرفته ایم نقد عملکرد را به اعضای این شورا واگذار نمائیم.

مشاور جوان استاندار اظهار داشت: بیش از آنکه نتیجه نقد برای ما مهم باشد، ترویج فرهنگ نقد و نقدپذیری برای ما اهمیت دارد.

علی نصیبی متذکر شد: مطمئناً نقدهای دوستان علاوه بر آنکه می تواند نکات مفیدی را برای ما به همراه داشته باشد، از آن سو فرصتی نیز برای این مجموعه در جهت گزارش عملکرد و بیان برخی مسائل ناگفته است.

مشاور استاندار گلستان در بخش دیگری از سخنانش، بر لزوم برگزاری نشست های گفت و گو بین جریانات متفاوت فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و … استان، با هدف ترویج فضای نقد و گفتمان سالم، و دور هم گرد آمدن علیرغم اختلاف نظرها و سلیقه ها تأکید کرد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۰۵ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۲ ب.ظ

دیدگاه