وزیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان: جانبازان پرچم‌داران داران راستین عرصه ایثار هستند

جانبازان پرچم‌داران داران راستین عرصه ایثار هستند

مدیرکل بنیاد گلستان اظهار کرد: جانبازان، پرچم‌داران داران راستین عرصه ایثار هستند و تجلیل، تکریم و سرکشی خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر موجب عزت و افتخار است.

به گزارش البرز گلستان به نقل از  ایثار واحد گلستان: اسرافیل وزیری در سومین دوره سفرهای شهرستانی به اتفاق هیات همراه و به مناسبت هفته وحدت سه‌شنبه ۲۰ آبان ماه ۹۸ با جانباز ۷۰ درصد نوربردی علاقی از جانبازان شهرستان گنبد کاووس دیدار کرد و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران، گفت: هدف از دیدار با خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا و ارج نهادن به خانواده های این عزیزان است.
وی با تأکید بر اینکه بدون توجه به نیازهای جامعه ایثارگری، بسط و گسترش فرهنگ ایثار در زندگی اجتماعی میسر نخواهد شد، ابراز داشت: صبر و بردباری جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های گران‌قدر آن‌ها موجب بقای فرهنگ ایثار و شهادت شده است.
وی خاطرنشان کرد: امروز خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر با دل‌هایی سرشار از ایمان ثابت کرده‌اند که درراه ارزش‌های اسلامی با تمام توان ایستاده‌اند و عزتمندانه از راه شهدا دفاع خواهند کرد.
وی بابیان اینکه خدمت به جامعه ایثارگری باید در شهرستان‌های تابعه انجام شود گفت: هدف از دیدارهای معکوس بنیاد به شهرستان‌ها، برداشتن زحمت سفر به مرکز استان از دوش جامعه ایثارگری به‌منظور حل مشکلات این قشر معزز است.
نوربردی علاقی در تاریخ ۱۸ فروردین‌ماه ۱۳۲۶ در شهرستان بندرترکمن دیده به جهان گشود و در تاریخ ۴ دی‌ماه ۱۳۶۶ براثر بمباران هوایی در پادگان ابو عمار از ناحیه سر، و سمت راست بدن به درجه جانبازی نائل گشت.
انتهای پیام/

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۴ ق.ظ

دیدگاه