رئیس پلیس فتا گلستان از برگزاری همایش پی جویی جرایم بانکداری الکترونیک در گرگان خبرداد

رئیس پلیس فتا گلستان با اشاره به برگزاری همایش پـی جویی موثر و کار‌آمد جرائم سایبری در حوزه بانکداری الکترونیک با حضور معاون دادستان کل کشور در گرگان ، افزایش تعامل بین دستگاههای متولی و در نهایت کاهش بازه زمانی کشف جرم را از اهداف برگزاری این همایش برشمرد .

پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا: سرهنگ ابراهیم پرسا رئیس پلیس فتا گلستان ضمن بیان این خبر گفت: در این همایش یک روزه که با مشارکت پلیس فتا، قوه قضائیه و شورای عالی هماهنگی بانک‌های استان گلستان برگزار شد ، مهمترین چالش‌های پیش رو ، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

وی از حضور دکتر جاویدنیا معاون دادستان کل در امور فضای مجازی، دادستان مرکز استان، معاون هماهنگ کننده انتظامی استان، قضات، مدیران بانکها و نیز کارشناسان پلیس فتا ناجا و فتا استان در این همایش خبر داد و گفت : محور سخنرانی مدعوین در این همایش  پـی‌جویی  موثر و کار‌آمد جرائم سایبری در حوزه بانکداری الکترونیک بود .

این مقام انتظامی تصریح کرد: در این نشست، دکتر جاویدنیا ضمن اشاره به چالش های حوزه بانکداری الکترونیک و جرایم حوزه فضای سایبر از راه اندازی سازوکاری خبرداد که سبب تسریع در روند رسیدگی به پرونده های این حوزه می شود .

سرهنگ پرسا در ادامه  اظهار داشت :هدف برگزاری این قبیل همایش ها، انجام هماهنگی و افزایش تعامل بین دستگاههای متولی و در نهایت کاهش بازه زمانی کشف جرم می باشد.

رئیس پلیس فتا گلستان ، پیشگیری از وقوع جرایم  و رسیدگی به مشکلات شهروندان در حوزه فضای مجازی را از مهمترین اهداف این پلیس ذکر کرد و از کاربران خواست از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir   بخش گزارشات مردمی،  نظرات و موضوعات مدنظر خود را گزارش دهند .

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۳:۰۸ ب.ظ

دیدگاه