سردار جاویدان فرمانده انتظامی گلستان در پی دستگیری یکی از کلاهبرداران تحت عنوان مامور ادارات دولتی از مردم خواست مندرجات روی کارت این افرادرا دقیقا مورد بررسی قرار دهند

البرز گلستان/سردار “علی اکبر جاویدان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبر گفت: در پی وصول چند پرونده کلاهبرداری تحت عنوان مامور یکی از ادارات دولتی از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان گرگان مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی گفت:متهم خود را مامور یکی از ادارات معرفی و با جلب اعتماد مبالغی را تحت عنوان خرید زمین و سرمایه گذاری در یک کارگاه سنگ شکن از آنان دریافت و پس از آن با خاموش کردن گوشی تلفن همراه از دسترس خارج شده است.

فرمانده انتظامی گلستان ادامه داد: با راهنمایی مال باختگان و بررسی و مشاهده فیش های واریزی، محل های تردد متهم تحت کنترل قرار گرفته و با هماهنگی مراجع قضائی سرانجام طی یک عملیات پلیسی توسط ماموران دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: متهم در تحقیقات تخصصی به عمل آمده با ارائه مستندات و شواهد موجود از سوی ماموران به عمل مجرمانه خود اقرار و تاکنون به یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری از شهروندان اعتراف کرد.

سردار جاویدان، در پایان ضمن تاکید بر هوشیاری شهروندان در صورت مواجهه با چنین افرادی از آنان خواست، مندرجات روی کارت را دقیقا مورد بررسی قرار دهند و در صورت مشکوک شدن مراتب را از طریق مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ گزارش کنند.#

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲:۵۸ ب.ظ

دیدگاه