آشنایی با هنرمندان شعبده باز مطرح ایران ( این قسمت امین منصــوری با نام هنـری رویال مجیــک

از کارهای خاص رویال مجیک  میتوان به رانندگی با چشمان بسته، خوردن شیشه و لامپ،خوابیدن روی شیشه و تحمل وزن ۳۰۰ کیلو، نصف کردن انسان، غیب کردن انسان، معلق نگه داشتن انسان بین زمین و آسمان و … را نام برد .

 

البرز گلستان در راستای معرفی هنرمندان مطرح علم شعبده بازی در کشور و با همکاری و معرفی استاد بهروز کریمی پدر شعبده باز ایران  این بار زندگینامه امین منصــوری با نام هنـری رویال مجیــک می پردازیم.

 

بیوگرافی شعبده باز جوان امین منصــوری با نام هنـری رویال مجیــک

امین منصــوری با نام هنری رویال مجیــک در سال ۱۳۷۱ در شهرستان طبس متولد شد.
وی از کودکی به هنر علاقه داشت و در سال ۱۳۸۷ به هنر شعبده بازی و تردستی روی آورد، از سال ۱۳۹۰ فعالیت حرفه ای خود را آغاز نمود و در جای جای کشور برای اجرا دعوت شد،سرانجام امین منصوری در سال ۱۳۹۴ با تلاش فراوان موفق به اخذ مدرک بین المللی از موسسه فرهنگی هنری پریستو به مدیریت استاد بهروز کریمی(پدر شعبده بازی ایران) شد.
او تا به امروز دست از تلاش بر نداشته و هم اکنون به دنبال اخذ مدارک و مدارج بالاتر است، امین از جمله هنرمندانی است که عقیده دارد علم در کنار هنر از اهمیت زیادی برخوردار است و انسان با آگاهی و سواد راه پیشرفتش هموارتر است و از این رو دارای مدرک لیسانس کامپیوتر است و هم اکنون برای ارشد تلاش میکند.
از کارهای خاص او میتوان به رانندگی با چشمان بسته، خوردن شیشه و لامپ،خوابیدن روی شیشه و تحمل وزن ۳۰۰ کیلو، نصف کردن انسان، غیب کردن انسان، معلق نگه داشتن انسان بین زمین و آسمان و … را نام برد .

تهیه خبر امیرعلی افتخاری عضو انجمن شعبده بازان بین

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۶:۳۹ ب.ظ

دیدگاه