قدمنان فرماندار شهرستان کردکوی ازافتتاح۵۹ پروژه عمرانی و اقتصادی و گلنگ زنی۵ پروژه عمرانی به مناسبت هفته دولت خبرداد

به گزارش البرز گلستان به نقل روابط عمومی فرمانداری کردکوی؛ در دومین روز از هفته گرامیداشت دولت؛ آیین کلنگ زنی و بهره برداری همزمان از مهمترین طرح های عمرانی و اقتصادی شهرستان با صرف اعتباری قریب به ۶۰ ملیاردتومان با حضور مهندس غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان ؛ قدمنان فرماندار ،شاعری امام جمعه شهر کردکوی، مدیران برخی از ادارات کل استان ، اعضای شورای اداری شهرستان و اقشار گوناگون مردم در تالار شهید بهشتی شهر کردکوی برگزار شد.
در این مراسم فرماندار کردکوی با اشاره به ظرفیتهای بسیار خوب در سطح شهرستان از جمله در بحث گردشگری و توسعه بخشهای مختلف کشاورزی گفت: جاذبه های گردشگری و بخشهای اقتصادی مختلف شهرستان نیازمند توجه بیش از پیش مسئولان شهرستانی و بویژه مدیران استانی برای ایجاد زیر ساختهای عمرانی و اقتصادی از جمله در بخش حمل و نقل و راههاست.
فرماندار کردکوی ضمن تقدیر از زحمات همه مدیران دستگاههای اجرایی در پیگیری پروژه ها و به نتیجه رساندن انها گفت: از همان آغاز پذیرش مسئولیتم در فرمانداری شهرستان شعار فعالیتهای خود و مجموعه مدیریت شهرستان را کار تعریف کردم و ملاک ارزشیابی عملکرد مجموعه مدیران شهرستان را نیز تنها کار و تلاش و خدمت به مردم قرار دادیم. وی افزود بر این اساس با همت و تلاش مجموعه مدیران شهرستان و نیز سرمایه گذاران بخش خصوصی امروز تعداد ۵۹ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتباری حدود ۶۰ ملیارد تومان و اشتغالزایی ۱۲۷ نفر به بهره برداری میرسد وی افزود علاوه بر این تعداد ۵ پروژه عمرانی دیگر با اعتبار تقریبی ۱/۷۰۰ ملیارد تومان کلنگ زنی می گردد.
قدمنان با اشاره به اینکه علاوه بر پروژه هایی که امروز به بهره برداری می رسد؛ پروژه هایی دیگری نیز در سطح شهرستان هست که به اتمام رسیده ولی در لیست پرژه های امروز نیست اظهار امیدواری کرد، طی روزها و ماهای اینده به بهره برداری میرسد.
گفتنی است ؛ در این مراسم مهندس غراوی معاون استاندار نیز سخنان در زمینه طرحهای عمرانی استان و شهرستان ایراد کردند و در پایان حاضران در مراسم به همراه معاون استاندار و مدیران استانی و شهرستانی جهت افتتاح پروژهای تولیدی رعنا، ایستگاه هواشناسی ، مرغداری گوشتی و کلنگ زنی در محل پروژه ها حضور یافتند و این پروژه های به بهره برداری رسیدند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۰۳ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۹ ب.ظ

دیدگاه