فرماندار شهرستان بندرگز در گردهمایی کانون های بازنشستگی فرهنگیان گلستان:باید از بازنشستگان فرهنگی به عنوان بهترین مشاوران و گنجینه ارزشمند استفاده شود

فرماندار شهرستان بندرگز گفت : بازنشستگان در پیشبرد اهداف جامعه نقش بسزائی دارند و ما باید همواره از تجربیات و دیدگاه های آنان کمال استفاده را ببریم.

به گزارش البرز گلستان   ، “حسین احمدی” در گردهمایی کانون های بازنشستگان آموزش و پرورش گلستان در بندرگز اظهار داشت : بازنشستگان سرمایه های ارزشمند جامعه هستند که سال های عمر مفید خود را صرف تعلیم و تربیت آینده سازان کشور کرده و به وظیفه خود به عنوان یک معلم دلسوز عمل کرده اند.

وی دوران بازنشستگی را دوران امنیت و آرامش و روحی و جسمی ، دوران بازنگری به گذشته عنوان کرد.

فرماندار بندرگز بیان داشت : با توجه جایگاه تاثیر گذار معلمان و فرهنگیان ، عظمت و ارزش کار آنان در جامعه بسیار بالا است و باید سپاسگزار این خدمات بی منت بود.

وی با بیان اینکه بازنشستگان چشم و چراغ آموزش و پرورش هستند ، اظهارداشت: آموزش و پرورش رکن اساسی توسعه و کلید خوشبختی هر جامعه ای است و معلم در این رسالت نقشی مهم و اثرگذار دارد.

احمدی به خدمات ارزشمند دولت به فرهنگیان اشاره کرد و گفت : نگاه دولت به فرهنگیان تنها به مقوله مادی نیست بلکه مبنی بر کرامت و شان و جایگاه این قشر جامعه استوار است.

فرماندار بندرگز در سخنان پایانی خود ، پیشکسوتان فرهنگی را عامل پیشرفت های چشمگیر کشور در زمینه های مختلف دانست ، گفت : باید از بازنشستگان فرهنگی به عنوان بهترین مشاوران و گنجینه ارزشمند استفاده کنیم.

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۰۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۳:۴۵ ب.ظ

دیدگاه