میری مدیربیمه دانا منطقه ۶ استانهای گلستان و مازندران و سمنان:بازنشستگان می توانند از تسهیلات ۲۵میلیون ریالی بدون بهره بانک قرض الحسنه مهر جهت بیمه خودروهای خود بهره مند شوند

البرز گلستان / مهر دانا” طرحی است که بین بیمه دانا و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران منعقد شده که به موجب آن قشر وسیعی از جامعه از جمله رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی و سهامداران سهام عدالت، به دفاتر نمایندگی بیمه دانا در سراسر کشور مراجعه کرده و می‌توانند بدون پیش پرداخت، کارمزد و مراجعه به بانک، با دریافت تسهیلات مالی، بیمه‌نامه‌های مورد نیاز خود را تهیه کنند.

لذا در راستا طرح مهر دانا امروز در محل هتل ناهار خوران گرگان تفاهنامه ای با حضور جعفری مدیر صندوق بازنشستگی استان گلستان  و میری مدیریت بیمه دانا منطقه ۶ استانهای گلستان و مازندران و سمنان و تقوی مدیریت  شعب بانک صندوق فرض الحسنه مهر و امامی نماینده اداره کل امور دارائی و اقتصادی  امضاء گردید.

میری مدیر منطقه ۶ بیمه دانادر این نشست اظهار کرد:  درراستای قرارداد با شرکتها و سازمانهای فعال اقتصادی و خدماتی برای استفاده و خدمت رسانی در طرح مهر دانا ، امروز تفاهم نامه ای با صندوق بازنشستگی استان گلستان به امضا رسید.

وی افزود:این اولین بار می باشد که یک تفاهمنامه  ۴ضلعی  بین بانک.بیمه،بازنشستگی و امور اقتصادی و دارائی امضاء  شده است. و به گفت مدیر عامل بیمه دانا کشور بزودی تمام ۸۰ میلیون  ایرانی بیمه گذار ما خواهند شد.

میری گفت: بزودی کل تاکسیرانی با بیمه دانا مرتبط،می شوند و و کسانی که در خدمات عمومی فعالیت دارند بزودی در برنامه های بیمه دانا جهت ارائه خدمات  دیده می شوند.
وی در باره تفاهنامه با صندوق بازنشستگی استان گلستان  افزود:طی این تفاهم نامه که با، جناب آقای جعفری مدیر صندوق بازنشستگی استان گلستان و جناب آقای تقوی مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان گلستان و جمعی از مسئولان برگزار گردید، مقرر شد شرکت بیمه دانا بعنوان بیمه گر خدمات بیمه ای ازقبیل بیمه نامه های ثالث،بدنه،آتش سوزی و حوادث انفرادی بر مبنای طرح مهر دانا را تنها با یک فقره چک یا گواهی کسر از حقوق تا مبلغ ۲۵میلیون ریال برای بیمه گذار که کارکنان و بازنشستگان محترم صندوق بازنشستگی هستند بعنوان حق بیمه در قالب وام با ۱۲ قسط یکساله و بدون بهره ارائه نماید.
میری همچنین  تصریح کرد: قرار داد با بازنشستگی  گلستان  اولین بار می باشد منعقد می شود و امیدواریم  نمایندگان محترم از این طرح به نحو شایسته استفاده نموده و با خدمت رسانی موجب آسودگی خیال و بهره مندی بیمه گذاران گرامی گردد. و امیدواریم  بتوانیم بیمه گر خوبی باشیم.

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲:۴۱ ب.ظ

دیدگاه