جمالی فرماندار شهرستان کردکوی مدیران دستگاههای اجرایی را مکلف به ارائه گزارش عملکرد دستگاه مربوطه به مردم از طریق رسانه ها و فضاهای مجازی شد

البرز گلستان/جمالی فرماندار در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان با اشاره به برخی از دستاوردهای دولت تدبیر و امید و ضرورت اطلاع رسانی ان به مردم گفت: تمام دستاوردهای دولتها جزو توفیقات نظام جمهوری اسلامی ایران محسوب می گردد.
رئیس شورای اداری شهرستان با اشاره به اینکه دولتها برآمده از رای و نظر مردم هستند ، بر ضرورت اگاهی رسانی و پاسخگویی مطالبات مردم به عنوان یکی از مهمترین مبانی تکریم ارباب رجوع تاکید کرد افزود: مدیران دستگاههای اجرایی مکلفند نسبت به ارائه گزارش عملکرد دستگاه مربوطه به مردم از طریق  رسانه ها و فضاهای مجازی اقدام نمایند.
وی افزایش صادرات کالاهای نظامی، افزایش ۸۰ درصدی بودجه دفاعی،توسعه و تجهیزا ناوگان هواپیمایی کشور، افزایش تولیدات نفتی و میعانات گازی،رفع تحریمهای کمرشکن و محدودیت های تجاری،کاهش تورم از حدود ۴۰درصدی به حدود ۷ درصد،کاهش چشمگیر واردات کلاهای قاچاق از ۲۵ ملیارد به ۱۵ ملیارد دولار و افزایش تولیدات کشاورزی و….را از جمله مهمترین دستاوردهای دولت دانستند و اظهار امیدواری کردند با اطلاع رسانی درست ، موجبات دمیدن روح امید و دلگرمی در میان مردم را فراهم نمائیم.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان کردکوی با اشاره به پایان ثبت نام از نامزدهای انتخاباتی شورای اسلامی شهر و روستاها گفت؛ کل ثبت نام شده های این دوره ۳۰۶ نفر بودند که ۵۹ نفر در شهر و ۲۴۷ نفر در روستاهای بخش مرکزی هستند.وی افزود ازین تعداد تا کنون ۳ نفر در شهر و ۴ نفر در روستاها اعلام انصراف کردند.
جمالی گفت : در پایان مهلت بررسی صلاحیتها توسط هیات نظارت ستاد انتخابات و اعلام ان به ستاد انتخابات در اول اردیبهشت، اسامی تائید صلاحیت شدگان از سوی فرمانداری به نامزدها اعلام می گردد.
وی در پایان از همه دستگاههای اجرایی شهرستان خواست همچون گذشته ، با ستاد انتخابات شهرستان همکاری و همراهی نمایند. تا انشالله  برگ زرین دیگری در تاریخ نظام جمهوری اسلامی به ثبت برسد.
گفتنی است؛ در این جلسه مدیران دستگاههای ، میراث و گردشگری، ابفار،بنیاد مسکن،صنعت معدن تجارت گزارش عملکردی از دستگاههای مربوطه در طول چهار سال خدمت دولت تدبیر و امید ارائه کردند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۲۷ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۵:۴۱ ب.ظ

دیدگاه