ربیعی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گلستان در دیدار از نخستین نمایشگاه دستاوردهای بازنشستگان استان :برگزاری نمایشگاه آثار بازنشستگان کاری بسیار قابل تقدیر و حرکت نو و تازه ای بوده است

البرز گلستان/ ربیعی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گلستان  در دیدار از نخستین نمایشگاه دستاوردهای بازنشستگان استان گلستان در گرگان گفت: این نمایشگاه با توجه به اینکه اولین سال آن می باشد بسیار قابل تقدیر است. و حرکت نو و تازه ای بوده است.

ربیعی در ادامه ضمن اشاره به ایرادات نمایشگاه ادامه داد: یک بخش ایرادات مربوط به عدم توجه به زمان برگزاری نمایشگاه می باشد که همزمان با جشنواره ملی اقوام شده و انشاالله در سالهای بعدی با کیفیت تر و زمان مناسب تری برگزار گردد.

وی در ادامه افزود توجه به فصل مناسب برای برگزاری نمایشگاه نیز از مواردی است که با ید به آن توجه بیشتری شود. ربیعی در پایان ضمن حمایت از برگزاری نمایشگاه توصیه کرد : انشاالله در سالهای بعدی دو ماه قبل از برگزاری نمایشگاه ستاد دبیرخانه نمایشگاه تشکیل گردد و البته نیاز است تا واحدهای صدا و سیما و شهرداری نیز همکاری بیشتری داشته باشند چون بازنشستگان ماحصل چندین سال میدان داری، مدیریت و صاحبان عقولی هستند که کنار هم قرار میگیرند.و راهگشا برای جوانان می باشند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۵ ق.ظ

دیدگاه