حجت الاسلام احمدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان :یکی از رذایل که متوجه ما می باشد و خیلی وحشتناک است استکبار درونی یا تکبر درونی است

به گزارش گروه خبرسیاسی پایگاه اطلاع رسانی البرز گلستان مراسم بزرگداشت روز جهانی قدس و تجلیل از خادمان و دست اندرکاران ستاد بزرگداشت حضرت امام (ره) و ۱۵خرداد و ستاداعزام راهیان نور با حضور طهماسبی معاونت سیاسی و امنیتی استاندار گلستان حجت السلام احمدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سرهنگ کریمی جانشین سپاه نینوا و فرمانداران و جمعی از مدیران کل و فرماندهان سپاه استان در سالن اجتماعات استانداری گلستان برگزار گردید.

حجت الاسلام احمدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان در این جلسه  ابتدا در باره بحث نفس و فلسفه روزه داری بیان نمود: در تعریف قرآنی و وحدانی برآیند روزه داری مومومن رسیدن به تقوای الهی است کسانی که به این مرحله برسند خاشع در مقابل رب باشند و خود را همواره در مظهر او می بینند.

وی سپس اظهار نمود: علمای عرفان ۴نوع طهارت رسیدن در مسیر  تقوی نام بردند.

اول طهارت زدائی از کثافات و چرک و آنچه که سبب چندش انسان می شود

دوم طهارت جسم از جرائم و گناهان می باشد که شریعت سیره عملی پیامبر تجلی می کند پیامبر زیباترین و احسن بوده و نماد به لحاظ زیبائی تمام بوده.

سوم طهارت روح وجان است یعنی با روح آلوده به محضر رب نمی رسیم کسانی که به عرفان رسیدن به طهارت جان اعتقاد دارند .تطهیر قلب از رذایل اخلاقی به طهارت جان تعبیر شده .

وی ادامه داد: ما باید کاری کنیم که جامعه یک قدم به فضائل اخلاقی نزدیک شود.یکی از رذایل که متوجه ما می باشد و خیلی وحشتناک است استکبار درونی یا تکبر درونی است یعنی منتظری در مقابل تو قیام کنندو یگران خم شوند و تعظیم کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ادامه این جلسه  در باره برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام در سطح استان بیان نمود: ۲۷۰مراسم در سطح استان با محوریت مسجدبرگزار گردید  .

وی همچنین در باره برنامه روز قدس بیان نمود: با توجه به شرایط موجود در دنیا و نگاه ایران به دنیا و دنیا به ایران و نگاه تفرقه افکنانه استکبار جهانی به ایران و روز قدس که از یادگاران حضرت امام می باشد برنامه ریزی باید بکنیم و آرمان انقلاب اسلامی از بین رفتن رژیمی است که باید از بین برود.

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۰۶ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۷:۴۰ ب.ظ

دیدگاه