سرهنگ غربا رئیس پلیس مواد مخدر نیروی انتظامی گلستان در دیداربا جمعی ازاصحاب رسانه استان:دانشجویانی که پایان نامه آنان باموضوع مواد مخدر باشدازمشوقهای مختلف بهره مند می شوند

البرز گلستان/ به مناسبت هفته نیروی انتظامی جمعی ازاصحاب رسانه استان گلستان دیداری با سرهنگ غربا رئیس پلیس مواد مخدر نیروی انتظامی گلستان داشته اند.
سرهنگ غربا در این نشست ضمن تقدیر از اصحاب رسانه استان در راستای معرفی آسیب های اجتماعی در جامعه اظهار کرد: یکی از دغدغه های همه مسئولین نظام جمهوری اسلامی بحث مواد مخدر می باشد.
وی ضمن بیان اینکه مواد مخدر در ایران یکی از توطئه های دشمنان نظام می باشد افزود: مواد مخدر در زمان حاضر با مواد مخدر دوران قدیم فرق دارد و پیچیدگی خاص خودش را دارد.
سرهنگ غربا استان گلستان را به جهت اینکه در مسیر اصلی جاده و سابقه قدیمی و تنوع قومیتها در آن بیشتر است را یکی از چند موضوعی که مسبب آلودگی در استان می باشد نام برد.
وی مواد مخدررا مادر همه جرائم دانست و گفت: ۹۰درصد از مجرمیتها که در جامعه ایجاد می شود منجر به بحث اعتیاد و مواد مخدر است .
غربا با بیان اینکه ما عملا در استان معتاد متجاهر نداریم و تا امروز ۶۷ درصد نسبت به سال گذشته افزایش کشفیات داشتیم.
رئیس پلیس مواد مخدر نیروی انتظامی گلستان همچنین از فعالیت ۳ مرکز مشاوره در استان و ایجاد مرکز مشاوره در تمامی کلانتریها خبرداد .
وی ضمن بیان اینکه خواستار ۲واحد درسی در مدارس برای دانش آموزان در رابطه با آشنایی با مواد مخدر شد گفت : ما جدیدا در رابطه با کار علمی و پژوهشی ورود پیدا کرده و دانشجویانی که پایان نامه آنان با موضوع مواد مخدر باشد ضمن تشویق نقدی و ایجاد ارتباط برای کسانی که در کار سرباز ی باشند تقلیل خدمت نیز صاد می شود.
سرهنگ غربا همچنین در رابطه بامواد مخدرو دفع آن در جامعه گفت: همه اهداف ما در بحث مواد مخدر باید اجتماعی شود و برای مهار کردن این امر باید ngo و موسسات مردم نهاد و دستگاهها کمک کنند.
در ابتدا چند تن از خبرنگاران در زمینه  رسانه ها در مبارزه پلیس با آسیب های اجتماعی و مواد مخدر سخنانی ایراد کردند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲:۴۳ ب.ظ

دیدگاه