گفتمان پیگیری قاچاق چوب در روستاهای بخش مرکزی کردکوی بویژه روستای سرکلاته خرابشهر/برخوردهای قانونی و قهری ، آموزش فرهنگی ، تقویت و بالابردن مشارکت های مردمی در حفظ و حراست از منابع طبیعی

کدخبر۴۷۱۴۶
البرز گلستان در راستای پیگیری مطالبات مردمی در حوزه قاچاق چوب در روستاهای بخش مرکزی کردکوی بویژه روستای سرکلاته نشستی با حضور بخشدار مرکزی، قاسمی رئیس منابع طبیعی، دهیار ، شورای روستا و تنی چند از فعالین فرهنگی و رسانه ای روستای سرکلاته برگزار شد.
در این نسشت درخصوص موضوع قاچاق چوب، علل و عوامل ایجاد آن از زوایای مختلف و نقش دستگاه های متولی و مردم روستا در نحوه مقابله و کاهش آن گفتگو شد. اورسجی بخشدار مرکزی گفت: مبارزه با قاچاق چوب از دغدغه های اصلی فرمانداری و بخشداری شهرستان است که باید با نگاه ویژه ای پیگیری گردد . وی حساسیت و توجه ویژه مردم در نحوه مقابله با این پدیده را مهم و ضروری دانست و گفت: با پیگیری و رایزنی های مکرر فرماندار شهرستان و با همکاری دستگاه های متولی بویژه منابع طبیعی و دادگستری شهرستان در کنار برخوردهای قانونی و قهری ، آموزش فرهنگی ، تقویت و بالابردن مشارکت های مردمی در حفظ و حراست از منابع طبیعی و محیط زیست در دستور کار ما قرار دارد.
در این جلسه قاسمی ، رئیس منابع طبیعی شهرستان به ارائه گزارشی از وضعیت قاچاق چوب و فعالیت های اداره منابع طبیعی شهرستان پرداخت .

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱:۰۹ ب.ظ

دیدگاه