جعفری مدیر کل امور استان های صندوق بازنشستگی کشوری: حل مشکلات درمانی بازنشستگان برابر ماده ۸۵ قانون خدمات کشوری که بعهده دستگاههای اجرایی می باشد از دغدغه های مهم بازنشستگان می باشد

به گزارش البرز گلستان  هشتمین جلسه روسای کانونهای  با حضور رضا جعفری مدیر کل امور استان های صندوق بازنشستگی کشوری  و داود طبرسا  مدیر کل امور اقتصادی و دارائی استان جعفری معاون اداره کل دارائی و روسای کانونها  در سالن اجتماعات دارائی به میزبانی کانون بازنشستگی دارائی برگزار شد.

در این جلسه جعفری تجلیل و تکریم از مقام شامخ پیشکسوتان در آموزه های دینی و جامعه ایران بازنشستگان را عاملان علم و تجربه خواند.

وی  استفاده از ذخیره  تجربیات بازنشستگان  جهت جلوگیری از خطاهای اداری را جز ملزومات دستگاهها خواند و استفاده از این فرصت هوی ارزنده را برای جامعه واجب خواند.

مدیر کل امور استان های صندوق بازنشستگی کشوری سپس افزود :صندوق تمام تلاش خود را برای حل مشکلات بازنشستگان  انجام می دهد  و ضمن پرداخت به موقع حقوق آنان وامهای قرض الحسنه۷ میلیونی و و ام ازدواج در اختیار آنان قرار می دهد.

رضا جعفری در باره همسان سازی حقوق بازنشستگان  گفت: در امر همسان سازی حقوق بازنشستگان حتما باید نمایندگان مجلس ورود پیدا کنند و در این امر مهم همکاری کنند.

وی در باره نقش امور استانها در صندوق تصریح کرد: امور استانهارابط بین ستاد و استانها نی باشد و مشکلات استانها از طریق اداره امور استانها پیگیر ی می شود.

رضا جعفری احداث خانه های امید در استانها را یکی از وظایف مهم صندوق نام برد و گفت : خانه های امید یکی از مراکز مهم ارتباط صندق با پیشکسوتان عزیز میباشد و احداث آن در استانها تابع ظوابط خاصی از جمله کمک مدیران دستگاههای اجرایی استانها و نمایندگان مجلس و در اختیار  گداشتن زمین  و تعداد بازنشستگان می باشد.

وی ضمن کمک از دستگاههای اجرایی  اظهار کرد:اگر دستگاههای اجرایی به صندوق کمک کنند  قسمتی از مشکلات بازنشستگان را می شود حل کرد.

مدیر کل امور استان های صندوق بازنشستگی کشوری  خطاب به بازنشستگان گفت : شما همه جا هستید و در حال خدمت می باشید ولی نباید سایه باشید و باید دیده شوید  و صندوق در همه احوال در کنار پیشکسوتان عزیز می باشد

وی در ادامه در باره بحث درمان بازنشستگان تاکید کرد: الان بیشترین مشکل ‌بازنشستگان بحث درمان می باشد که با توجه  ماده ۸۵ قانون خدمات کشوری از وظائف دستگاههای اجرایی نسبت به حل مشکلات درمانی بازنشستگان می باشد متاسفانه دستگاههای اجرایی چندان راغب به حل این مشکل نیستند  و بازنشستگان باید پیگیر این امرمهم  از طریق دستگاههای اجرایی  محل خدمت زمان اشتغال  خدمت باشند

جعفری پرکردن اوقات فراغت بازنشستگان و رفع دغدغه های مالی آنان از اهم امورات بازنشستگی نام برد

 

 

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۰۱ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۷:۳۳ ق.ظ

دیدگاه