تاکیددکتر هاشمی استاندار گلستان در نشست خبری هفته دولت :نگاه متوازن به تمام بخش ها درسطح استان / عدم تصمیم گیری بر اساس نظر صرف احزاب  سیاسی   

استاندار گلستان:استاندارو کلیه مدیران دستگاههای اجرایی حداقل هر ۲ماه موظف به برگزاری  یک نشست خبری با خبرنگاران می باشند  و مدیر کل ارشاد به عنوان متولی این امر انتخاب می شود و این نشست ها بعنوان شاخصه های ارزیابی مدیران محاسبه می گردد

البرز گلستان دکتر سیدمناف هاشمی استاندار گلستان  صبح دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان  به مناسبت هفته دولت اظهار کرد: در هفته دولت امسال دو هزار و ۷۲۸ پروژه عمرانی و اقتصادی گلستان با اعتبار ۹۴۰ میلیارد تومان بهره برداری و کلنگ زنی می شود.

وی با بیان این که این پروژه ها برای سه هزار و ۷۷۰ نفر در استان اشتغال ایجاد می کند،  افزود: از دو هزار و ۷۲۸ پروژه افتتاحی و کلنگ زنی این ایام، ۴۶۳ میلیارد تومان پروژه عمرانی و ۴۷۶ میلیارد تومان پروژه اقتصادی است.

استاندار گلستان با اشاره به این که بیشترین پروژه های هفته دولت به شهرستان گنبدکاووس اختصاص یافته است، ادامه داد: در این ایام ۵۱۹ پروژه در گنبدکاووس و ۲۷۹ پروژه در مینودشت به بهره برداری رسیده و یا کلنگ زنی می شود.

وی با بیان این که کمترین پروژه های این ایام به بندرترکمن و مراوه تپه اختصاص یافته است، گفت: این دو شهرستان هر کدام ۵۰ پروژه افتتاحی و کلنگ زنی دارند.

هاشمی با بیان این که امسال برخلاف سال های گذشته تعداد پروژه های کلنگ زنی بیش از پروژه های افتتاحی است، اضافه کرد: تلاش داریم پروژه هاب افتتاحی و کلنگ زنی بخش خصوصی استان را افزایش دهیم.

وی افزود تلاش این است نگاه متوازن به تمام بخش هادر استان داشته باشیم که اصلی ترین آن اشتغال است. و نمی خواهم همه چیز در یک نقطه متمرکز گردد.

وی تصریح کرد: تاکنون از دو یا سه محل هزار و ۵۰ میلیارد تومان تسهیلات و اعتبارات به طور مستقیم و غیرمستقیم برای رفع موانع تولید در گلستان تخصیص یافته است.

دکتر هاشمی  گفت :در یک سال گذشته گلستان از جایگاه ۲۱ تا ۲۳ کشوری در حمایت از موانع تولید و واحدهای تولیدی و صنعتی به رتبه چهارم و پنجم رسیده است.

هاشمی با اشاره به این که گلستان رتبه دو یا سوم اعتبارات گردشگری کشور را به خود اختصاص داده است، بیان کرد: گلستان در گذشته حدود هفت پروژه بوم گردی داشت اما هم اکنون تعداد پروژه های بوم گردی در حال ساخت استان به ۹۰ پروژه رسیده است.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: همچنین امسال ایجاد ۳۰ هزار اشتغال را هدف گذاری کرده است که تاکنون هفت هزار و ۳۳۱ شغل ایجاد شده و امیدواریم تا پایان شهریور تعداد اشتغال ایجاد شده افزایش یابد.

وی همچنین اداره کل ورزش وجوانان استان را ا جز ۴یا ۵ تربیت بدنی برتر کشور نام برد و بر افتتاح خانه احزاب تا ۱۰ روز آینده نیز تاکید کرد. و گفت : بر اساس نظر صرف احزاب  سیاسی  تصمیم نمی گیرم  و بدنبال آن هستم که تصمیماتی که خطا کمتر دارد انجام دهم.

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۰۵ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۴ ق.ظ

دیدگاه