حسین‌پور مدیر کل کمیته امداد امام (ره) گلستان خبرداد: ثبت نام ۱۰۰۰ نفرحامی درایام شب قدر و۲۰۰۰نفر در برنامه ماه عسل برای حمایت از ایتام استان

البرز گلستان/مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان درباره میزان کمک‌های مردمی برای حمایت از نیازمندان اظهار داشت: مردم استان گلستان در قالب طرح اکرام، توزیع سبد کالا و غذای گرم حدود ۳ میلیارد تومان به نیازمندان کمک کرده‎اند.

وی تصریح کرد: ۱۲۵ پایگاه در سطح استان گلستان در شب‎های قدر فعال است تا مردم مومن گلستانی سرپرستی و حمایت معنوی خود را از کودکان یتیم استان برعهده بگیرند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان تاکید کرد: در ایام شب قدر ۱۰۰۰ نفر در استان برای حمایت از ایتام ثبت‌نام کردند و همچنین  ۲ هزار نفر هم از طریق اعلام برنامه ماه عسل ثبت‎نام کرده ‏اند که همکاران ما در حال تماس گرفتن و تکمیل کردن فرم‎ها هستند.

حسین‌پور اظهار کرد: در قالب طرح  اکرام ایتام، توزیع سبد کالا و غذای گرم ۳ میلیارد تومان کمک کردند و تا پایان ماه رمضان در سطح استان این فعالیت‎ها همچنان ادامه دارند.

وی تاکید کرد: پایگاه‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) استان در شب احیاء در استان فعال خواهند بود و پس از آن در ادارات کمیته امداد این فعالیت وجود دارد تا کودکان ما بی‌حامی نباشند و این فعالیت‌ها از طریق چهره به چهره هم ادامه دارد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان گفت: بیش از ۶ هزار یتیم در استان گلستان حامی دارند و به صورت میانگین هر یتیم ۳ حامی دارد اما ما از میزان کشوری بسیار پایین‌تر هستیم و در کشور میانگین ۶ حامی است.

حسین‌پور اظهار داشت: امیدواریم با وجود محدودیت مالی مردم استان بتوانیم با تلاش های صورت گرفته، به میانگین کشور برسیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان تاکید کرد: مردم سخاوتمند استان گلستان پارسال  ۳۸ میلیارد تومان کمک کردند که امسال پیش‌بینی می‎شود این میزان به بیش از ۵۰ میلیارد تومان برسد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۷ ب.ظ

دیدگاه