جعفری مدیر صندوق بازنشستگی گلستان در آستانه ۲۵ ذی الحجه دردیدار با خانواده ایثار گران بازنشسته :نظام هیچ وقت شهامت شما را در دوران خدمت فراموش نمی کند

جعفری مدیر صندوق بازنشستگی گلستان در سرکشی از خانواده ایثار گران بازنشسته :نظام هیچ وقت شهامت شما را در دوران خدمت فراموش نمی کند

به گزارش البرز گلستان به مناسبت ۲۵ ذی الحجه روز تکریم خانواده و بازنشستگان امروز جهت سرکشی از بازنشستگان ایثارگر جعفری مدیر صندوق بازنشستگی استان و قدمنان فرماندار کردکوی و هزار جریبی رییس مخابرات و شهریاری رییس آموزش و پرورش  و مازرلو رئیس بنیاد شهید  و مسعودی رییس ارشاد اسلامی از ایثارگران شهرستان کردکوی سرکشی بعمل آمد. جعفری در این بازدید گفت :صندوق بازنشستگی استان بیش از۲۸ هزار بازنشسته را تحت پوشش خدمات دهی دارد و ماهیانه بیش از ۶۰ میلیارد تومان حقوق آنان راپرداخت می کند.

وی  گفت: نظام هیچ وقت شهامت شما را در دوران خدمت  فراموش نمی کند و دولت بدنبال آن است که بازنشستگان دوران آسوده خاطری داشته باشند.

جعفری در ادامه گفت :  بازنشستگان ذخیره تجربیات ۳۰ سال تجربه می باشند و استفاده از این تجربیات می تواند باعث تسریع در امور کاری می باشد.

وی گفت:ان شالله با همکاری فرماندار شهرستان و آموزش و پرورش زمین به مساحت ۶ هکتارو صندوق بازنشستگی اردوگاه فرهنگی و ورزشی بازنشستگی  کشور در کردکوی احداث گردد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۱ ق.ظ

دیدگاه