آذری، مدیرکل فرودگاه‌های گلستان در مانور کامل طرح اضطراری فرودگاه گرگان بر اهمیت هماهنگی با واحدهای امدادرسان و پشتیبان در فرودگاه و استان خبرداد

هدف از برگزاری این مانور حفظ آمادگی گروههای امدادی و بر اساس قانون سازمان بین المللی هواپیمایی ایکائو اعلام شد.
البرز گلستان/مانور کامل طرح اضطراری فرودگاه گرگان با حضور مدیریت بحران، نیروهای آتش‌نشانی، پلیس راه، جمعیت هلال‌احمر و اورژانس استان، سپاه حفاظت و پلیس فرودگاه‌های گلستان و مسئولان استانی برگزار گردید.
رامین آذری، مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان هدف از برگزاری این مانور را ارزیابی و ارتقای آمادگی همه ارگان‌های مربوطه در هنگام بروز حالت اضطراری و سانحه، چگونگی مدیریت بحران در وضعیت اضطراری، آشنایی و ارتباط بیشتر ارگان هابه وظایف و مسئولیت ها، بهره مندی از خدمات، سنجش و حفظ آمادگی نیرو‌های عملیاتی برای مقابله با سوانح و کاهش خسارت احتمالی دانست.
آذری افزود: اطلاع‌رسانی و هماهنگی با واحدهای امدادرسان و پشتیبان در فرودگاه و استان از اهمیت افزونی برخوردار است و ثانیه‌ها در این مانور ارزش زیادی دارند.
گفتنی است؛ این مانور برای نخستین بار از مرکز عملیات اضطراری و نظارت کیفی شرکت فرودگا‌ها و ناوبری هوایی ایران با حضور معاونت سازمان هواپیمایی کشوری و مدیران ارشد ستادی و فرودگاهی شرکت فرودگاه‌های کشور بصورت زنده مشاهده وارزیابی گردید.
در پایان مانور، جلسه توجیهی برای بررسی نقاط قوت و ضعف واحدهای عملیاتی و شرکت کننده در این مانور تشکیل گردید و آذری ازحضور و همکاری کلیه واحدهای فرودگاهی و استانی تقدیر نمودند.
رامین آذری مدیر کل فرودگاههای گلستان گفت : ارگانهای فرودگاهی ، هلال احمر ، اورژانس ، آتش نشانی و پزشکی قانونی در این مانور حضور داشتند.
مانور کامل طرح اضطراری فرودگاه گرگان با حضور ارگانهایی از استان گلستان، کارکنان فرودگاه گرگان و مدیرانی از شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران برگزار شد. 

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۴:۰۱ ب.ظ

دیدگاه